Türküler ve Türkülü Yürekler... #Seri 2

in #tr7 years ago

Türküler serimize kaldığım yerden devam ediyorum. Nette gezinirken tesadüfi uzun yıllar sonra karşılaştığım bir türkünün video şekline getirilmiş bir versiyonunu buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.

Her erkek evladın olduğu evde askerlik çağı geldiğinde sık sık duyulan bir türküdür ve tamda bu konu üzerine sözleri yazılmış bir türküdür.

Bir zamanlar özel günler için klip ve animasyonlar hazırlarken sık sık kullandığım ve her kullandığımda farklı duygular yaşadığım bir eserdir. Tabiki okuyan sanatçıda ayrı bir ruh veriyor parçaya. Muhakkak daha güzel okuyanlar çıkabilir ama bu parça için genelde bu sanatçının sesini daha çok beğeniyorum..

Bir aralar Yetenek Sizsiniz meşhur iken Aleyna Tilki ile de gündeme gelmişti bu parça. Bu kadar genel kültür yeter diyorsanız videomuza geçelim..

Ülkemizin acı gerçeklerinden birisine yer vermiş klip aşağıdadır.


Source

Bir sonraki türkü paylaşımımızda görüşmek üzere hoşçakalın...

Sort:  

Türkü tadında yaşamak isteği !

Hepimizde var o istek. Teşekkürler...

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu

Teşekkürler sizde beni takip ederek kürasyon kazanma şansı elde edebilirsiniz...

Ara sıra gerçek şeyler görmek çok hoş.

Memleket neresi ?

İ tihink so.

I did not see any better.

Bence harika olmuş

I followed you

Cevap verirmisin?

I did not see any better.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58999.04
ETH 2518.40
USDT 1.00
SBD 2.46