Sort:  

Haftasonuna yazılarım hazır seçilir seçilmez ama okursanız mutlu olurum 😊

Güzel yazki seçsinler bizde keyifle okuyalım...

güzel yazmasa ne olucak okumayacanmı :D

:D senin yazılarını seçmeyecek olan tr kasa yı :D
boşaltırız biz bir gece ansızın :D

Ama sen yinede :D sağlam yaz :D belki seçmez ler ayıp lar :D

Aynen katılıyorum bu olaya...

tam olarak katıldığın olay hangisi :D
hayır olaylar burada biraz dağılmış da :D
anlayamıyorum :D

hangi olayaaaaaa :D

Operasyon çok farklı bir yere gidiyor 😂😂

operasyon :D falküri :D
çok güzel filmdir haa :D

Aynen bir de Barbarossa var o da tam facia 😊

kaptan sıparok da var acayip korsanları filminden :D

Hişşt hayırdır neler oluyor burda ? Kasayı boşaltmak falan :D
(Operasyona bir yerde dahil oluyum dedim yer bulamadım burdan daldım :D)

Müdür geldi 😊 kaaaaaaaç 😊

Durun ya kaçmayın valla bişey yapmıcam :D Yoruma katılıyım dedim kaçtı herkes beni görünce :D

:D Kaçmak yok :D Yoruma devam :D
O kasa buraya gelecek :D

Pardon :D zaten biz kasadaymışız :D
HArbiden haa :D
nasıl çıkıcaz burdan biz ya a:D

:D
adamlar güvenlik niyetine patronu bırakmışlar gece kasanın başında bu nasıl bi değerli servettir abi :D

Belki de güvenlik patrondur kim bilebilir

:D o zaman tamamen ezik bir kasa bu :D
baksana patron kasiyer artık güvenlik hep aynı :D

Napalım be abi ekmek parası işte, bekçilik yapıyoruz hesabın başında. Yakında girenden 0.1 SBD almayı düşünüyorum bakalım kolonyağı alacağım amcayla fiyatta anlaşırsak. Çıkışta kolonyağı ikram etmeyi düşünüyorum :D

:)
0,1 e ben bırak kolonya tutmayı :D
müşterinin elini tutmam :D
az çok iste yaa :D
biz de kasayı patlatırsak bir gün içinde para olsun da boşa yatmayalım 8 14 sene :d

Gönlünüzden ne koparsa diyim o zaman bak o çok işe yarar gibi :D Ben de artık müdavimi olurum beleşi görünce, kopmaz çünkü benim gönlümden bi şey :D

atin kasaları :)))))))))

Adam operasyona dahil oluyor ama :D
kasayı korumak için :D
PAtlatıcaz kasayı hacı abiii @fetch :D

Herşeyden haberim olsun diye operasyonu çok yakından takip etmem lazım, herhangi bir açığınızı görürsem direkt 'Denizli horozu' botumuzu salacağım üstünüze. Çita almaya paramız yetmedi de :D

ya sen ne yazısı okuyorsun :D senin işin yazı yazmak :D yazarmısın lütfen

Güzel yazanları okuyorumki tekrar yazsınlar aşka gelip...

:D sen onları okuyunca onlara seni iki kez okudular aşka gel haberi gidiyormu :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65696.70
ETH 2650.55
USDT 1.00
SBD 2.88