Sevgili Günlük #15 | ..

in #tr5 years ago

Sizin de oluyor mu, canınız sıkkınken hatta çok üzgünken, kendinizi aptalca şeylerle meşgul etmeye çalıştığınız anlar?

Ya da yapılacak işler dağ gibi biriktiğinde, basit, küçük ve önemsiz şeylerle ölesiye ilgilenmek gibi.. Vize ve finallerin olduğu zamanlarda, gece yarısına dek film izlemeler, takip edilen dizinin bölümlerini, sanki başka gün yokmuşcasına veya netten bir anda silineceğine inanırcasına adeta nefes almadan izlemeler gibi..

Az sayıda katıldığım cenaze evlerinde, ağıt yakan insanları görünce normal bir insan üzülür, belki birkaç damla da gözyaşı döker; ama neredeyse duygusal reklam filmlerinde bile oturup ağlayan biri olarak, gülme hissimin gelmesine engel olamıyorum. :( Tabii ki üzülüyorum, etrafta onlar için söylenen acılı sözleri duymak, onların kullandıkları eşyaları ve hatıralarını görmek hüzünlendiriyor; ama içimde sanki birilerinin en olmadık komik anları canlandırıp film çekmesine de engel olamıyorum. :/

Hararetli bir tartışmanın tam ortasında kahkahalarla gülüp karşımdakini sinir etmişliğim de yok değildir hani. :/ Bazen de komik anlarda aklıma hüzünlü şeyler geliyor ve gözyaşlarıma engel olamıyorum. :/

Bunları hep dengesizlik olarak kabul ettim yıllardır; ama geçen hafta şahit olduğum o üzücü olaydan sonra hissettiklerim beni düşündürdü. Bu dengesizlik falan değil bir kaçıştı, gerçeklerden kaçış.. Bir fırtınanın ortasında kalmışken, gökyüzündeki olmayan gökkuşağını görmekti belki de veya sorumlulukların zihnime yüklediği o ağır yükten kurtulmaktı. Bilemiyorum Altan belki de kendi kendimi avutma cümleleri bütün bunlar. Duygusuzluğu ve taş kalpliliği, kendim dahil hiçbir şeye değer vermemeyi gizlemeye çalışmak..

Bu kaçış aslında çok da uzun sürmüyormuş. Siz kurtulduğunuzu zannederken, gerçekler sanki kestirmeden koşarak gidiyor ve köşebaşında sizi beklemeye başlıyor..

Kaynak

Beni gerçek hayatta tanıyan birkaç kişi burda olmasaydı daha fazla şey yazmak isterdim.. Hem ne demişler;

Kimse çok sevdiği kişiye içini dökemez, itiraflar hep yabancıya yapılır..

ama ne yazık ki bazı şeyleri değiştiremiyorsun.

# Sevgili Günlük 14 | İstanbul'da zaman

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok sevdiğine itiraf edebilmek çok güzeldir. Yeter ki seni çok yargılamayacak kadar sevsin ve dünyaya böyle bakabiliyor olsun. Kaçmak nedir bildiğimi sanıyorum. Kafanda dönen sorulara da cevap bulamayacağını dönemsel olarak farklı düşüncelere yakın hissedeceğini söylüyor benim tecrübelerim. Fakat farklı olursa senin için, benimle paylaş lütfen.

neden bilmiyorum ama yorumunu okuyunca içime bi huzur hakim oldu, teşekkür ediyorum 🙇‍♀️

Seviliyorsun su defteri

Sizin de oluyor mu diye giriş yapmışsın ya... Bayağı bayağı oluyor 😶

yalnızlığı severim ama bu konuda yalnız olmamak iyi geldi😶

Hararetli bir tartışmanın tam ortasında kahkahalarla gülüp karşımdakini sinir etmişliğim de yok değildir hani.

Bende de oluyor bazen ben hatırlıyorum da imam nikahım kıyılırken çok gülmüştüm. Hoca okudukça gülesim gelmişti o zamanlar cahillik işte çok küçüktüm. :))Şimdi o geldi aklıma ve yine gülüyorum

:)) Allah hep güldürsün canım🙏

Herkesin bir yarım kalmışlığı var ne yazık ki, okurken hissettiklerim bunlar, anlatılmak istenen her ne olsa da aklıma başlayıp sadece başladığımla kaldığım şiir geldi :)
"içimde dünyalar konuşuyor,
dışımda bir çıkmaz sokak"
Bu hayattan öğrendiğim bir tek şey varsa oda,

Bu kaçış aslında çok da uzun sürmüyormuş. Siz kurtulduğunuzu zannederken, gerçekler sanki kestirmeden koşarak gidiyor ve köşebaşında sizi beklemeye başlıyor..

"içimde dünyalar konuşuyor,
dışımda bir çıkmaz sokak"

çok güzelmiş..
benim için de tam tersi uyuyormuş gibi geldi🙇‍♀️

Kesinlikle öylesi daha mümkün, ben genelde kendi kendime konuştuğum için :)

This post has received a 3.94% upvote from thanks to: @sudefteri.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

teşekkür ederim🙏

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

teşekkür ederim:)

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin @steemit-turkey ve @technomania tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.

teşekkür ederim 🙏

rica ederim

Congratulations @sudefteri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 comments. Your next target is to reach 3500 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63014.19
ETH 3071.72
USDT 1.00
SBD 3.83