You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zebra Şeyler

in #tr5 years ago

okurken hayal alemine beni de sürükledin; zebralar havada dans ederken, bir şeftali bin şeftali'deki testereyle kesilmekle tehdit edilmesine rağmen meyve vermeyi reddeden kırgın şeftali ağacının meyvesinden ortalığa saçılmış olduğunu gördüm sanki hatta bir ara Mankurt'lar da dahil olmaya çalıştı ama izin vermedim. Yoksa hayal değil miydi bunlar🤷‍♀️

Görmediklerim ve gördüklerim de var.

işte böyle galiba:)

dur kafam iyice karışmadan, steemit 1. yıl dönümünü de tebrik edeyim :) 🎂🎈🎉
iyi ki buradasın ve bizimlesin..
arkadaşlığın, desteğin ve hoş sohbetin için de teşekkür ederim 💐

Sort:  

:)) Yoksa hayal miydi 👀 Ya gördüklerim gömdüklerim miydi acaba?

Sizleri tanıdığım ve sizlerle burada olabilme fırsatını bana tanıyan steemit de iyi ki var olmuş.

Ben de sana her zaman desteğin ve arkadaşlığından ötürü müteşekkirim. 💐

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61572.53
ETH 2995.53
USDT 1.00
SBD 3.73