You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kayıp Mektup

in #tr5 years ago

resimde ilk okuduğum kelimeler "ve bir gün okursan.." oldu. yazdıkça mı yoksa okundukça mı "yeniden var olacağız" belli değil..

Yola çıktığımda yüküm azalır sanma, ben kendimin en büyük yüküyüm zaten.

okumak ruhuma iyi geldi diye düşündüm ilk başta; ama şu an ondan bile emin değilim..
tekrar gelirim ben bu sayfaya anlaşıldı:)

Sort:  

Birilerinin resimden okumaya çalışacağını tahmin etmiştim; ve nedensesenin olmana hiç şaşırmadım :)

Yazılanların ruha vereceği yöne dair maalesef bir garanti veremiyorum 🙄
ama sayfaya her daim bekleriz efendim :)

şaşırmamana şaşırmadım ben de🙆‍♀️
evet tekrar misafir olmuşum ben de gelmişken bir selam vereyim dedim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28