You are viewing a single comment's thread from:

RE: Coin Camiası Umutlu

in #tr5 years ago

"tüh fırsatı kaçırdık" diyenler için, overlok makinasının ayağına gelmesi gibi bir şey

ben bu cümleyi neden bir overlokçu gibi seslendirdim okurken:)) 🤦🏻‍♀️

Sort:  

İşin garip tarafı ben devamını da seslendirdim 😅😅

bu yorumu okuduktan sonra 'halı kenarı, paspas kenarı, battaniye kenarı' dedim ama neden🤷‍♀️
çık aklımdan overlokçu:))

@murattatar hocam bizi be hallere getirdiniz olacak iş degil 😂

haha cennet mahallesine döndü buralar:))
yukardaki konuya ayıp oldu bi miktar ama napalım🙆‍♀️

@sudefteri @kagantrky bu diyalogtan çok güzel dersler çıkardım kendime ;)

"Kadın/adam öyle bir yazmış ki, hikayeyi sana yaşatıyor" diyerek anılan bir yazarın elinde "güzel tasvirler"den başka malzemeler de olabilir ;)

Örn. Şaban'ın gülüşü, İsmail abinin gemisi/hoop'u, Beynime bedava, Herkesin hakkına kimse karışamaz.. +overlokçu vb. neredeyse Refleks olarak karşılığı olarak şeyler.. okuyucunun beyninde okuma merkezinden çıkıp ses-görüntü vb. başka merkezleri de tetikleyebilir.

Bir kaçma-kovalama bölümde yazar, Nefes tetikleyicileri kullanırsa, okuyucuyu fiziksel/biyolojik olarak da hikayesinin içine katabilir.

Forumlardaki +1 mantığı öyle gelişti ki sonunda yeni bir tür olarak Like oldu ;)

"Ben de" demeye çalıştım hiç forum kültürüm yok :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88