You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Yolculuklar

in #tr6 years ago

o yazıyı bekleyenlerden biri de bendim galiba..

Yol bir yere gitmez
O bir durma biçimidir

güzelmiş sesli dinlemek de hoş oldu:)

Hayatında eline kalem almamış insanlar harika bir kitabın birkaç cümlesini sevmediği için yazarı eleştirmeye kalkıyor. Kimisi de kalkıp kitabın orta sayfalarını yırtmaya kalkıyor, kimse anlamasın iyice ortalık karışsın diye.

buradaki insanları farklı sanmıştım ama dışardaki adi insanların burada da olduğunu acı şekilde öğrendim, tıpkı yazdığın gibi; sonunda kitabın sahibi gelip de lanet olsun diyerek o kitabı ateşe atıp yanışını izliyor hayal kırıklığıyla..

insanların artık kaç yüzü olduğunu bile sayamıyoruz hangisine konuşacağız belli değil en iyisi sessiz kalmak galiba..

en iyisini yapmışsın fazla bile gelmişti bu topluluğa yaptıkların..

Sort:  

Yılmaz Erdoğan'ın şiir okumasını seviyorum. İçindeki duyguyu veriyor bana direk olarak. Teşekkür ederim düşüncelerin için. Olan oldu, giden gitti. Burayı kendi blogumuz şeklinde kullanmaya devam.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78