Teknoloji Bağımlılığı ve Akıllı telefon Kullanımı

in #tr7 years ago

Ya arkadaşlar ben yine çıldırdım. Bir kaç gündür yeni insanlarla sosyalleşiyordum yada sosyalleşmeye çalışıyordum. Ama gözlemci kişiliğim beni yine salmadı ve sinir etti. Babalar nedir bu akıllı telefon deliliği ya ? Artık gerçekten sosyal ortamlarda insanların elinde akıllı telefon görmekten sıkıldım. Geçenlerde arkadaşımın telefonuna elimi uzattım ve telefonunu geri çekti. Artık o aletle o kadar bağdaşmış ki akıllı telefonu uzvu haline gelmiş ve ilkel canlılara yaklaştığınızda tehlike sinyali verip geri çekilmesi gibi bu arkadaşta telefonunu göğsüne çekerek tepki veriyor. Koruma iç güdüsü işte bambaşka. Bu internet üzerindeki yapay iletişim ve arkadaşlık şeklinden ve Tanrı perspektifinden her şeyden haberdar olmak insanların psikolojisini hiç iyi etkilemedi be dostlar. Bizler basit canlılarız beynimiz bu kadar veri akışını ve multi fonksiyonel olmamızı karşılamıyor arkadaş salın işte.

Çoklu İşlem Yapma Çılgınlığı

Bu aşırı yorucu ve çok fazla dikkat isteyen multi-tasking işinden çoğu kişi müzdarip arkadaş. Otobüs beklerken , kahve alırken , yemek yerken hep kafada birşeyler dönüyor. Şuraya oturdum Swarm'a checkin atayım. Aa bu yemek kıyakmış hemen fotoğrafını çekeyim. İnternet üstünden çok büyük bir sidik yarışı dönüyor ve herkesin bu konudan keyfi yerinde gibi. Ben hem yemek yerim hem fotoğrafını çekerim hemde yerken insanlarla konuşurum hemde birlikte gezdiğim insanla sohbet ederim kafası yüzünden arkadaş arası her aktivite affedersiniz ama b*k gibi olmuş durumda.

Boktan bir Jenerasyon Yetişiyor.

Arkadaşlar bu Sosyal medya sayesinde yaptığı işten hiç bir zevk almayan sadece yapmış olmuş olmak için yapan antin kuntin bir nesil yetişiyor. Şimdi diyeceksiniz lan Steeminator sende iyice "Ah o Eski bayramlar" diyen dayılara döndün. Döndüm arkadaş sevmiyorum hazetmiyorum samimiyetsiz geliyor. Çok konuşmak isteyen varsa arasın konuşalım. Ekranlar karşısında bir arkadaşlık hiç ilgimi çekmiyor. Belki ben yanlış gözlemliyorum belki jenerasyon farkı ama yeni yetişen nesilin bu beladan kurtuluşu yok gibi. Bence internet kullanımı şekillerine çok büyük eğitimsel yatırımlar yapılırsa belki bir çözüm bulunur.


Sonuç olarak ben hiç anı yaşa falan tadında pozitif duygular veren bir adam değilim ama gerçekten arkadaşlar gerekli durumlarda telefonunuzu evde bırakmayı bilin benim telefonum 7 gün falan kapalı kaldığında benim yerime deliren arkadaşlarım var internetin bu denli günlük hayatta anlık kullanımı takıntılı , duygusal girdabı bol olan ve sadece mekanik matematiksel ilişkiler yaratabilen bir nesilin oluşmasına olanak sağlıyor. Çocuğum olsun eline Nokia3310 tutuşturmazsam şerefsizim hepinize iyi akşamlar.

Sort:  

Nice post 😊 @steeminator3000 just give you up vote

"Çocuğum olsun eline Nokia3310 tutuşturmazsam şerefsizim"

Tam "mic drop" olmuş. Klavyene sağlik.

No ideaa what you post :)

Just ignore my turkish posts ahaha it is about Addiction to Smart phones :D

Ohh haha intresting topic :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Steeminator3000 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

beautiful post@steeminator3000.

I could not understand your post either but felt urged to comment anyway :-)

try to post in english @steeminator3000 sir

I post both english and turkish just ignore my turkish posts ! or unfollow

thanks for the upvote my friend!

I am very happy to get acquainted with you. I hope you can help me on every post I have

i like your post my friend

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47