Sizce hangisi kaliteli yaşam ? [siberkomutan #6379][Cointurk 28. Projesi]

in #tr6 years ago

Kaliteli yaşam diyince aklınıza ne geliyor ? Para içinde her istediğinizi yapabildiğiniz elinizi şıklatmanızla herşeyin elinizde olduğu bir hayat mı ? Kimine göre evet böyle. Hemen düşünelim parası çok fazla olupta aslında kaliteli yaşayamayan milyonlarca insanı.. Nasıl mı ? Anlatayım..
Çok zengin bir aile tanıyorum. Tekstil zengili oldukları gibi ayrıca mülkleride çok fazla bunların 2 tane çocuğu var birisi Hasan birisi ise Mehmet Toyota’nın hybrid arabası ile geziyorlar ve hergün farklı bir mekanda binlerce lira yiyorlar ne kadar kaliteli güzel gözüken bir hayat demi ? çoğumuz hemen özeniriz keşke be bende o kadar zengin olsam neler yapmazdım deriz. Aslında göründüğü gibi değildir hiçbirşey aslında kaliteli dedikleri hayat o kadar kısıtlıdır ki. Biz ta ki içine girdiğimizde anlarız ne kadar kötü durumda ve kalitesiz bir hayat yaşadıklarını.. Ben ne zaman anladığımı anlatayım sizlere..

download.jpg

Birgün Hasan beni de davet etti ve onlarla birgün geçirme fırsatı yakaladım. Güzel bir gezi yaptık arabalarıyla keyfime diyecek yoktu. Bursa’nın en güzel yerlerine gittik. Eee arabamız altımızda para desen var benzin bitme derdi yok rahattık. Hiçbirşey umrumda değildi diyordum ki içimden heyt be hayat bu işte yaşayanlar bunlar biz yaşamıyormuşuz diyordum... Akşam olmuştu baya bir yorulmuştuk sohbet muhabbet gezi derken sıra güzel bir yemeğe gelmişti. Menüyü aldım elime ve en pahalı etli güzel bir menü söyledim. Hasan bana baktı ve buranın en güzel yiyeceğini söyledin keşke bende yiyebilsem dedi. Durdum ve düşündüm ne demekti ki şimdi bu ? O kadar zengin bir insan nasıl olurda keşke bende yiyebilsem diyebilirdi ?. Merak ettim merak işte insanı yer bitirir biliyorsunuz dayanamadım sordum. –Neden sende söylemiyorsun o kadar güzelse ? – Ben et yiyemiyorum çünkü GUT hastasıyım. Bir anda sorduğuma pişman olup kusura bakma bilmiyordum dedim.

huzur.jpg

Şöyle bir hayat düşünün herşeyi satın alacak gücünüz var fakat ne kadar paranız pulunuz olursa olsun et yiyemiyorsunuz ve 25 yaşındasınız. O zaman dedim ki böyle bir hayat istemezdim. Benim hayatım gayet kaliteli dedim. Çünkü ben istediğimi yiyip içebiliyordum param olduğunda yapıyordum fakat beni kısıtlayacak hiçbir rahatsızlığım yoktu.. Şimdi bana soracak olursanız kaliteli hayat, sağlıklı ve kısıtlanmadan yaşayabilmektir.

Sort:  

güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık. Postlarınızı hazırlarken kullandığınız görsellerin kaynaklarını ekler, markdown kullanırsanız çok daha iyi içerikler hazırlayacağınıza inanıyorum :)

Sisteme dün kayıt oldum daha tam anlamı ile çözemedim söylediklerinizi not alıyorum önerileriniz için çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99