Küçük yaramazsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

image.jpeg

Kızın bir arkadaşı emanet bıraktı iki günlüğüne. Ev Alibaba' nın çiftliğine döndü. Kediden korktuğum gibi kedili eve giremezdim bile. Şimdi torun oldular. Ah bu çocuklar;)

image.jpeg

Çok şeker bir şey. Gelişinden evdeki diğer iki kedi pek hoşlanmadı gibi ama kucaklayıp yanına yaklaşmaları konusunda fazla zorlamazsanız çabuk alışıyorlar. Öncelikle kokularına alışmalarına izin verin, gerisi geliyor.
image.jpeg

Sort:  

Baking chocolate is the most dangerous chocolate to your cat.

When the subject is keds, the flowing water stands for me.

Of all the species of cats, the domestic cat is the only species able to hold its tail vertically while walking. All species of wild cats hold their tail horizontally or tucked between their legs while walking.

Mevzu kediler olunca akan sular duruyor benim için . Özellikle erkek sokak kedileri...

Kedi besledikçe hepsinin bir karakteri olduğunu farkediyor insan. Öyle pist denilince giden basit canlılar değillermiş. Belli düşünce sistemleri, birbirlerinden farklı huyları var. Bizdekilerin de biri bana göre sokak oğlana göre tekir cinsi. Diğeri ise siyam.
Tekir daha büyük ve daha akıllı. Yemeği bitince gelip haber veriyor, peşine düşüyorum, bir boş kabın yanına gidiyor bir de mama poşetinin. Anlamazlıktan geliyorum yazık bana anlatıncaya kadar git gel yapıyor:)
Bugün kapta mama var, benimle gidip gelmeyi de seviyor, mama var kabında dedim diye patisiyle dışarı çıkarıyor mamaları:))
Bazen de git burdan dediğimde mama yiyor taklidi yapıyor kalabilmek için, ağzına alıp geri bırakıyor mamasını çünkü karnı tok;)

Onem verdiginiz icin tesekkurler ☺

Ben teşekkür ederim:)

chocolate may be rushed for dog

Çok tatlıı 😻

Aynen çok tatlı, mont içine benziyor aynı peluş.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31