Sort:  

Kim demiş iyi değil diye? İyi değil diyenlere öyle bir bakarım ki yamuk gözlerimle tüm kablolarım yanar ve tüm sular; üzerindeki gemiler, tekneler, sandallar; içlerindeki şişkolarla beraber dökülür kafalarına ardı ardınca.!

"Arqadaşlar, Tahir tamam. :))"

Posted using Partiko Android

Ben sizinle tamamım. Gerçi buaralar sen pek yoktun, @doctorbishop pek yok bir hayli eksiktim.

Bu aralar o kadar çok yoğun geçiyor dostum. Ben hep buradayım aslında ama post yazacak kafa bulamıyorum. Seni bırakmadım. Kalp.

Posted using Partiko Android

Ben biraz bırakma noktasındayım. Keyfim ve zamanım az sevgili özgen :(

Bırakmak yok. Tutunmak var.

Posted using Partiko Android

En azından şu yoğun dönemim geçsin de tekrar bakalım :)

Bırakma demesek de kısa bir mola desek en azından.

giphy-1.gif

Yapma.. dayanamam... :)

Geçenlerde şiir dinletisine gelmediniz ama bu sefer ikinşz de borçlusun bana biliniz. @tahirozgen ve @doctorbishop!

Posted using Partiko Android

Seni çok seviyorum ama beni şu adamla sürekli aynı gruba koymasan...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86