En başarılı sigara bırakma yöntemleri.

in #tr6 years ago (edited)

marlboro-smoking-kills.jpg

Sigara bırakma yöntemleri fazla olsa da bazı insanlar bunu pek başaramıyor. İşinize yaraya bilicek en etkili yöntemleri sizlere sunuyorum.

Akupunktur yöntemi.
Akupunktur tedavisini 2-3 seans uygulamak gerekiyor. Tedaviye gitmezden en az 12 saat sigara içilmemelidir. Seans aralarında iki ,üç gün süre konuyor.90/100 başarılı olduğu iddia ediliyor.

Hipnoz yöntemi.

Bu yöntemde sigara bağımlılığı bilinç altına yerleşmiş güçlü bir bağımlılık olarak tarif ediliyor. Yaklaşık 21 kez tekrarlanan düşünce ve ya davranış bilinçaltına kaydediliyor ,böylece alışkanlık haline geliyor. Hipnozun sigara bırakmada etkili bir yöntem olduğunu söyeleye biliriz.Hipnozla bu alışkanlığın kökleri bilinçaltından siliniyor. Bu yöntemi deneyenler 5 seansa sigarayı rahatlıkla borakdıklarını söylüyorlar. Başarı oranı 90/100.
Link: https://m.sabah.com.tr/saglik/2012/03/04/en-basarili-sigara-birakma-yontemleri
Image from google

Sort:  

Bezilerine lazimdi

He elbetde)

hocam ben günde yaklaşık iki paket sigara kullanıyordum. Umreye gittim ve dua edip kendime hakim olacağıma dair söz verdim. Bir daha da hiç kullanmadım elhamdulillah

Çok iyi kardeş ,Elhamdulillah

Hocam sigara içmek günahmıdır)))

Gunah olmaz mence )

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62777.23
ETH 3059.34
USDT 1.00
SBD 3.81