You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kac degisim düsünüyorum - fikirlerinizi duymak istiyorum

in #tr7 years ago

1-Geçen ay okuduğum bir yazıya göre, dünyada toplam 10 milyon civarı cryptocurrency -cc olarak devam edeceğim- kullanıcısı var. Türkiye'de cc çok prematüre. Sebeplerinden biri de giriş bariyeri, Türkiye üzerinden sisteme fiat para birimi ile entegre olabileceğin az platform var ve bu platformlarda da giriş fiyatları piyasaya göre yüksek.

2- Resteem edilecek şeylerin seçilip paylaşılmasına inanılmaz derecede katılıyorum. Niteliksiz nicelik sadece vakit kaybına, dolaylı olarak da değer kaybına sebep olur.

3- Komünitenin birbirini desteklemesi önemli, ben komünite için elimden geldiğini yapmaya çalışıyorum. Çok basitinden Steemfest2 için komünite olarak bedava İstanbul-Lisbon uçak bileti alalım diye bir girişimde bulundum. Şu an bileti kazanacağım gibi gözüküyor, kazanırsam da Türk komünitesinden birine bağışlayacağım. Challengelarda toplu hareket edersek bir sürü avantaj sağlayıp kazanabileceğimiz şeyleri arttırabiliriz. Şu an steemit yolun başında, güçlü hesaplara sahip olup ileride katılacak kişilere destek verip ekosisteme olan inançlarını ve sürekliliklerini arttırabiliriz.

Steemit ve üzerine geliştirilebilecek eksternal sistemler bir yaşam tarzı olabilir. Banka kullanmadan steem üzerinden ürün ve hizmetler alabileceğiz. Steem platformu kendi müzisyenlerini, yönetmenlerini çıkaracak. (Şu an CEO Ned steemfilm üzerine çalışmalara onay verdi), kickstarter gibi crowdfunding yapılabilecek, bitshares'i kullanarak custom tokenlar üretip decenteralized firmalar kurabileceğiz, couchsurfing yerine steemsurfing gibi bir platforma sahip olacağız, ve liste bunun gibi sistem rahatsız edicileriyle uzayıp gidiyor.. Bu potansiyelin farkında olup TR komünitesi olarak güçlü durmamız bize ileride avantaj sağlayacaktır.

Bununla ilgili ayrıyetten bir post yazacağım.

Sort:  

postunu 4gözle bekliyorum @readmore
dedigim gibi, ben almanyada yasadigimdan, türkiyede cc ile fiat arasi ne durumda, hic haberim yok. ben kendim burda cryptoparalari bitcoine cevirip, kreditkartiyal ödeme ve nakit paraya cevirebiliyorum. bu sistem türkiyede varmi bilmiyorum. varsa, bunu yeni gelen arkadaslara göstermek lazim.

Steem ile ödeme cok yakinda geliyor. Bir alman arkadas bir kac gün önce Steem ile alisveris yapabildim diye post atmisti. Bitwala üzeri kredikarti varmis ve onla steemi ödeme yöntemi olarak integre etmisler.

gelecek cok degisik olacak, o yüzden simdiden birseyleri yapmamiz gerekiyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65364.69
ETH 2650.49
USDT 1.00
SBD 2.86