You are viewing a single comment's thread from:

RE: Düşük kazançlar ve neden kazanamıyoruz. (Ağır eleştiri içerir)

in #tr6 years ago

Yazınızı okuyunca hemen kendi içeriklerimin durumuyla sizin söylediklerinizi karşılaştırma ihtiyacı hissettim.
Ben 22 gündür steemit kullanıyorum.
Yazdığım yazılar ve çizdiğim resimler bazılarına göre kaliteli, bazılarına göre çok saçma.
Ama çoğu zaman onlara göre saçma olduğunu bile öğrenemiyorum çünkü bazı ziyaretçiler ölü taklidi yapıyor.
Bunda kültürel özelliklerimizden kaynaklı çekiniklik, içe kapanıklık etken olabilir ama tahminim çok daha kötüsü; zannediyorum okuduğunu anlama anladığından bir sonuç çıkarma, bu sonucu cümlelere dökme becerisi olmayan insanlar çok fazla toplumumuzda. İçlerinde bende dahil olmak üzere böyle.
Bunları insanımızı eleştirmek, onu küçültmek için söylemiyorum.
Geçim derdinde çok insan var etrafımızda, böyle bir platform olduğunu duyan gelmiş durumu da var biraz.
Steemitle ilgili Google’da arama yapınca hemen şöyle yazılarla karşılaşmıştım zaten;
• Facebook’un paralısını yapmışlar.
• Resim paylaş para kazan.
• Oturduğun yerden 5 bin lira kazan…
Zaten böyle bir şeyi okuyup inanan, sonrada buraya gelip, işin hiç de öyle olmadığını anlayan hemen kaçıyordur.
Ben böyle düşünmediğim halde ilk günler kaçmak istedim.
Çünkü sistem benim gibi duygusal yönü ağır basan insanlar için çok karışık.
Ben biriken rakamsal değerleri bile cüzdanıma ekleyebileceğim düğmeyi 2-3 gün önce gördüm.
Ne yalan söyleyeyim, kaynak araştırması yapacak, bunları görsel kaynak gösterip zenginleştirecek bunun da üstüne o konularla ilgili gelen yorumlara cevap verecek çalışkanlıkta da değilim, yani istesem bile aileme olan sorumluluğum, ayırmam gereken vakit buna izin vermez.
Şimdi bile çok vaktimi alıyor steemit.
Yine de „ben de yaşıyorum “demenin steemitteki yolu yorum yazmak.
Galiba emeklerin karşılığını da kişilerin anlık değil de uzun vadeli davranışları belirleyecek.
Bu arada aklıma bir şey takıldı, kişisel fikrinizi merak ettiğim için soruyorum:
Haftada 1 içerik paylaşıp uzun ve açıklayıcı bir metin mi oluşturmak daha iyi, yoksa benim gibi günlük 300-350 kelimelik 1-2 paylaşım yapmak mı?
Umarım cevap yazmak için vaktiniz olur.
İyi geceler dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17