23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI ... @onderisik#2020+[cointurk 26. proje]

in #tr6 years ago

23-nisan-siirleri-ulusal-egemenlik-0lCE_cover.jpg

23 Nisan özledik be ! çocukluğunu özlemeyen varmı aramızda ? hiç küçüklük fotoğaflarına bakıp kendini seven oldumu ? Sizi bilme ama ben küçüklük fotoğraflarıma bakıp kendimi seviyorum :) Söz konusu 2 Nİsan olunca ,insan çocukluğunu hatırlamdan iç çekmekten kendini alıkoyamıyor. 23 Nisan ve diğer bayramlar farketmeksizin hiç bir bayramda öğretmenlerim beni eğlencelere müsamerelere yada yürüyüşlere seçmezdi beni . O yüzden çok bahtsızım bu konuda içimde hep bir ukte kalmıştır. öğretmenlerim beni seçmiyr diye bayramlara küsecek halim yok. Onlar beni seçmezdi bende 23 Nisan sabahı herkesten önce kalkar bayram heyecanı ile bayram yerine kadar gider herkesten daha heyecanlı bir şekilde sırayla okulların yürüyüşlerini beklerdim...

en-guzel-23-nisan-siirleri-300x279.jpg

ilkokul 4. sınıftaydım yine bir 23 Nİsan arefesi ve ben bayrama seçilmemiştim. bayrama seçilmemiştim belki ama herkesten daha heyecanlı , neşeli ve sabırsız bir şekilde yarını 23 Nisan 'ı bekliyordum. Ertesi gün oldu yine bir bayram sabahı heyecanı ile bayramın yapılacağı yere gittim . önden tabiki gururumuz olan TSK ya ordumuzun mensupları bandocular ve askerle yürümeye başladı ve ardından okullara geldi sıra . O yllarda öyle bariyer falan yok insan seli arasında kalmış bir kortej ve kortejin ortasında yürüyen görevli tsk mensupları ,izciler ve öğrenciler. Sıra bizim okula geldi itinip tepinip ön taraflara kadar gittim. bi baktım bizim okul önde öğretmenimiz , yanıda sınıf arkadaşlarım okulumuza ait tabelayı taşıyor . Bir baktım öğretmenimiz bir bayrak çıkardı aniden ve beni çağırdı kendime inanamadım . Hemen mermi gibi fırladım yanına gittim . Sana süpriz olsun diye demedim sende bu bayrama katılanlardansın al bu bayrağımızı sen taşıyacaksın dedi . Hemen bayrağı aldım ve büyük bir seviç ve gururla bayrağımızı binlerce insanın bizi izlediği bayram yerinde heyecanla taşımaya başladım . Sonra ne oldu dersiniz ? Uykudan uyandım sabah olmuş :( hemen rüyanın etkisiyle şaşkınlığıyla üstümü giydim evden çıktım bayram yerine doğru koşmaya başladım ama malessef gittiğimde hiç kimse yok tu . Neden mi? çünkü hava çok yağışlıydı ve bayram iptal olmuştu. Bir sonraki sefere diyerek ,sonra bir sonraki ,sonra bir sonraki diyerek hep 4 sınıfta 23 Nnisanda gördüğüm rüyayla teselli ettim kendimi ve büyüdüm ...

Bizlere ASİL TÜRK MİLLETİ'NE böyle önemli ulusal bayramlar bıraktığı için ; Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'e ve bütün Silah arkadaşlarına sonsuz TEŞEKKÜRLER.
Rahmet,Özlem ve Minnetle ANIYORUM.

mustafa-kemal-ataturk.jpg

linl 1
link 2
LİNK 3

Sort:  

Güzel yazı olmuş tebrikler.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78