Sabah tostu

in #tr6 years ago

Dün bir Türk bakkalından ekmek almıştım ve yarısı duruyordu. Sabah kalktığımda aklıma tost yapmak geldi. Hazır gitmişken sucukta almıştım çünkü. Yapılışını anlatmama gerek yok sanırım bildiğimiz tost işte :) (Merak edenler için: Ekmek, yağ, sucuk, peynir)

Ama resimlerle susleyelimki kanitlarla konusuyor desinler.

IMG_20180425_085627~2.jpg

IMG_20180425_085704~2.jpg

IMG_20180425_090254~2.jpg

IMG_20180425_090419~2.jpg

IMG_20180425_090536~3.jpg

İste yaptığım tost buydu. Türk ekmeği ile yapılan tostu yemeyeli uzun zaman olmuştu. Afiyetle yedim tabii :))

Sort:  

Afiyet olsun. Öğrenci dostu, pratik. Bulana helal olsun :)

Tesekkurler

Oooooo, aklıma öğrenci iken yediğimiz tostlar geldi, hatta işin ilginç tarafı, okulda arkadaşın biri her gün tost getirirdi evinden ama tostun içinde sadece salça olurdu. İlk zamanlar çok garipsediğim bu olay karşısında zamanla bende aynısını yapmaya başlamıştım.
Bana eski günleri hatırlattığın için sağolasın @omersurer :)))

This post has received a 6.3 % upvote from @boomerang.

Afiyet olsun çok lezzetli görünüyor.

Vay arkadaş ya. Yurtdışında yaşamak iyi güzel ama bi kuru tosta hasret bıraktırıyor işte. :) Bu yorumu yazarken zil çaldı arkadaş ekmek almış gelmiş melemen yapacağız. Ekmekler halis muhlis Anadolu buğdayından. Yanına da çaykur çay, zeytin, peynir.
image

Hasret kaldigimdan degil araya gitmesin diye yaptim tostu :)) Diger yerleri bilmem ama burda ozel Türk sokagi var aradigin herseyi bulabilirsin. Ekmek olarak fazla yemedigimden almiyorum normalde ama arada alincada kalini tost yapmak gerekiyor :)
Sizlerede Afiyet olsun

Kayseri lisin değil mi? :)

Yanindan gecmisligim yok :))

Arıya gitmesin diyorsun bunu çoğu kişi bilmez ondan sordum

Mersiliyim orda çok kullanılır. Klavye hatası değil ise bizim orada "Araya gitmesin" şeklinde kullanırlar.

Türkiyeye giderken ilk yemek istediğim şey yumurtalı sucuk olur. Afiyet olsun:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65803.15
ETH 2665.69
USDT 1.00
SBD 2.86