Kripto para piyasası neden düşüşte?

in #tr6 years ago (edited)

Günaydın. Son günlerde kripto paraların ciddi düşüşlerde olduğu görülüyor, düşüşlerin en büyük nedenlerinden biri yeni ico'ların piyasaya çıkmasıdır. Kripto para çeşitleri 1500'ü geçti 2000'e gidiyor, bu kadar fazla çeşit kripto paranın piyasada olması elbette fiyatları çok etkiledi ve etkilemeye devam edecek gibi görünüyor, hemen hemen hergün yeni kripto paralar çıkıyor ve bu durum kötüye işaret ediyor. Hani bizde bir laf vardır çok özür diliyorum "Nerede çokluk orada b*kluk" derizya bazen. Bu da öyle birşey oldu, her coin ve token'in değer kazanması diğer kripto paraların düşmesine yol açabiliyor.

Sort:  

katılıyorum sana hocam

Teşekkür ederim :)

Bence bu bir silkelenme,çürükler elenir sağlam coinler yoluna devam eder.Rekor kırar.

Umarım öyle olur

Bitcoinin düşmesi hepimizin bildiği gibi Güney Kore de olan yasaklamalar nedeniyle. Balinalar devreye girerse yine yükselir. Bitcoin ani değişiklikler yaşayan bir coin yine yükseleceğini düşünüyorum. Yazınızda belirttiğiniz gibi çok çeşitlilik kafaları karıştırıyor.

Evet haklısınız ancak bitcoin'in yavaş transferleri ciddi problem olacaktır.

Hızlı transfer olan bir sürü alt coin varken bitcoinin yavaş ve maliyetli olması bir dezavantaj. Ancak bitcoine yatırım yapan çok yatırımcı var. Bence Güney Kore yasaklamalarla bitcoini düşürmesinin sebebi kendisi düşükken alıp. Yasaklamayı kaldırdıktan sonra bitcoinin daha hızlı bir şekilde büyümesini sağlayarak kar yapmak. Tabii bunlar benim haberleri okuyarak edindiğim şahsi fikrim. Genelde öyle olmuyor mu? Eğer bitcoin dediğim gibi yükselirse bu mesajın altına ben demiştim yazacağım ☺️

Evet genelde böyle oluyor haklısınız. Çin defalarca yasakladı ve geri dönüş yaptı.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29