Kim Cesaretlendirecek ?

in #tr5 years ago

Hepimizin biraz ihtiyacı var! Kimileri cesur doğar, kimileri çabuk cesaretlenir kimileri de ne yaparsan yap bir adım atamaz. Ben son iki sınıfın arasında bir yerde sayılabilirim. Siz neredesiniz ? Sebebini irdelemeye çalışıyorum, kontrol manyaklığı var bende diyerek sıyrılmaya çalışıyorum.


[Kaynak]

Her neyse bugün konumuz daha çok iş dünyasında etrafındakileri cesaretlendiren ve yol açan müthiş yöneticiler. Ne yapar bu arkadaşlar ve daha önemlisi ne kazandırırlar ? Bunu ben bir yönetim anlayışı olarak tanımlıyorum. Bu yöntemi kullanmaya seviyorum, kazandırdıkları ve eğer yönetemezseniz kaybettirecekleri var. Evriminin tamamlanmasına müsaade etmeyenler her zaman çıkacaktır. Hadi sıralayalım.
  • Ekip arkadaşlarının becerilerini ve potansiyelini doğru değerlendirirler ve onlara bu gelişimi sağlayabilecekleri bir ortam yaratırlar. İbrahim Üzülmez'den Roberto Carlos yaratmaktan bahsediyorum. BJK - Barcelona maçında biraz eskileri hatırlasak fena olmaz değil mi ?
  • Sorumluluk almak konusunda bir insanı teşvik etmek kadar kolay bir şey yoktur aslında ama ayarını kaçırırsanız sonra kontrolünün ne kadar zorlaşacağını sizlere hatırlatma ihtiyacı hissetmiyorum. Bir sonraki adım ise daha heyecan verici inisiyatif kullanmasına müsaade etmek ve teşvik etmekten bahsediyorum. Eğer ilk değerlendirmeniz başarılı ise ve gelişimi için uygun ortam yarattıysanız ve yakın takip söz konusu ise inisiyatif alma konusunda da teşvik etmek artık bir üst seviye için, şampiyonlar lig için oyuncu hazırlıyorsunuz demektir. Keyfini çıkarın!
  • Hata yapmasına müsaade etmek mühim, daha da mühimi ise hatalarından dersler çıkarmasını ve tekrarlamamasını sağlamaktır. Bu tür aksaklık ve kayıplar aslında gelişimin temel ögesi olup, yine çok önemli olan problem tespit, çözüm ve önlem alma becerilerini geliştirmesine yardımcı olan yegane etkinliktir.
  • Başta sizin yeni görüş ve önerilere açık olmanız, ekip arkadaşlarınızın fikirlerini açıkça ortaya koyabilecekleri bir ortam hazırlamanız gerekiyor. Aynı zamanda sorunlara farklı bakış açıları ile yaklaşımı sağlayacak ve öneri geliştirecek bireyler yetiştirmenizi sağlayacak bu uygulama hayat kurtaracaktır.
  • Doğru ve motive edici geri bildirim ise fırsatları görebilen, proaktif ve uzun vadeli bakışa sahip bireyler yetiştirmeniz için gerekli son adımdır. Geri bildirim konusunu da şuraya not alayım, bunu bir ara tek bir başlık altında uzunca irdelemek istiyorum.
Bir yetkinlikler listesi oluşturuyoruz aslında, bir araya getirdiğimizde kayda değer bir çalışma olacağını düşünüyorum. Yazmaya devam edelim bakalım. Nereye kadar devam edebileceğiz ?

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz


Posted from my blog with SteemPress : https://obulunmaz.000webhostapp.com/kim-cesaretlendirecek/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Obulunmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29