ayağının altına soğan koyarsan ne olur

in #tr6 years ago


Arkadaşlar herkese merhaba ; size çok ilginç bir tedavi yönteminden bahsetmek istiyorum. tedavinin adı her zaman evimizde bulundurduğumuz soğan tedavisidir. Bunu kendimde uyguluyorum daha çok yeni bir uygulamaya geçtim. Bekar olduğum için evde denemesi evli olanlara oranla daha kolay oluyor :) Soğan tedavisinin ne gibi faydası var onu size kısaca anlatmak istiyorum. ben bilimsel anlatmayı beceremem sadece kendimi kobay olarak kullandım ve gözlemlerimdeki şeyi söylüyorum. Umarım sizlerde en kısa zamanda bu tedavi yöntemini hayatınıza dahil edersiniz. Ve uygulamasını yapan arkadaşlardan da yorumlar yapmasını bekliyorum. Ve şimdi birazda faydalarını anlatmaya çalışayım.

  • ilk gün vücudunuzdaki kırgınlığın yani yorgunluğun azaldığını hissedeceksiniz
    -ikinci gün bu durumu daha iyi anlamaya başlıyorsunuz
    -üçüncü gün her şey sıradanmış gibi geliyor diye düşünürken şunu farketmeme sebep oldu ve konsantrasyon konusunda daha iyi olduğumu farkettim.
    -dördüncü gün cildinizin renginin daha parlak olduğunu farkedeceksiniz. Buda oluyorki vucudunuzdaki toksinleri atmaya başlıyorsunuz.
    ileriki durumda daha neler olur bilmiyorum ama gerçektende bu uygulamayı denemenizi tavsiye ediyorum.
    yapmanız gereken soğanı yuvarlak şeklinde çok ince olmamasına dikkat edin. Ayak tabanınızın tam ortasına koyun ve yerinden oynamsın diyede streçle sabitleyin ve çorap giyin. bu şekilde uyuyun. sabah kalktığınızda soğanı atabilirsiniz :)
    Ben beğendim umarım sizlerde beğenirsiniz.
Sort:  

Gercekten ilginc ve daha once duymadigim bir yontem. Uygun bir zamanda kesinlikle deneyecegim paylasim icin tesekkurler

kesinlikle deneyin

Alternatif tıp'ın mucizeler yarattığını biliyoruz.Ben bu tedavinin limonla olanını biliyordumda, bunu ilk defa duyuyorum.İnşallah ihtiyaç olmazda bunu deneyeceğim.

aynen deneyin faydasını göreceğinizi düşünüyorum

Ilginç boyle bir yazi beklemiyordum cok ilgimi çekti gunumuzun hastaliklarini saymissiniz resmen en kisa surede denemek istiyorum tesekkur ederim bilgilendirdigin icin.

kesinlikle kardeşim deneyin

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04