TR Küratör Ekibi - İlk Türk Witness ve Witness Nasıl Oylanır?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, Ben Tr Küratör @necrosahin.

Bugün sizlere güzel bir haber vermek istiyorum. @moorkedi kişisel çabalarıyla ilk Türk witnessimiz olmuştur. Kendisini tebrik ediyoruz. Dün yayınladığım bildiride bu konuyu belirtecektim ama henüz çalışmalarını tamamlamamıştı. Bu arkadaşımıza destek olmak hepimizin görevi diye düşünüyorum. Bu sebeple bilmeyen arkadaşlar için witness nasıl oylanır onu anlatacağım...

Witness Nasıl Oylanır?

Öncelikle Witness sayfasına giriyoruz. 

Karşımıza çıkan sayfada ilk 50 witnessi görüyorsunuz. Arkadaşımız henüz bu listede olmadığından ki inşallah bu listeye bir gün çıkar, onu ayrıca bulmamız gerekiyor. Bu sebeple bu 50 kişilik listenin altında bulunan aşağıdaki resimdeki bölüme moorkedi yazıyoruz ve vote diyoruz. Sizden şifrenizi tekrar girmeniz istenebilir. Onu girip oylama işlemini tamamlıyorsunuz. Oylama işlemi bu kadar.

Destekleriniz için şimdiden teşekkürler....


Pictures: 1

Sort:  

@necrosahin ite köpeğe sahip ol

Hayırlı olsun @moorkedi
Vote verildi başarılar.

@fetch or @necrosahin or @moorkedi bu @oliverbix yhalakasına çeki düzen vern bana ve arkadaşlarıma bulaşmasın size yalakalık yapmaya devam edebilir ama bana bulaşmadan @oliverbix koçum duydunmu....

sağol @oliverbix eline sağlık

@cmtzco has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Tam destek moorkedi

teşekkürler ...

@moorkedi tebrikler ve başarılar tekrardan...

teşekkrüelr . hep beraber inş.

Hayirli olsun @moorkedi, Insallah yakin zamanda ilk 50 ye girersin. Desteklerimiz hep seninle olacak.

@moorkedi hayırlı olsun kardeşim

teşekkürler destekleriniz beni onurlandıracaktır.

@moorkedi benden de bir vote verildi. İnşallah güzel şeyler olur. Başarılar.

Şimdilik ne işe yarar bilmesem de verdim gitti :-) Hayırlı olsun...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17