Yaşasın 23 Nisan! [Cointurk 26. Projesi ]myrose#3900

in #tr6 years ago

23_nisan_kutlama_programi_belli_oldu_h79897_0cd01.Jpeg
görsel

“Ben çocuk haftasını, çocuklara hürmet edilmesini temin ve onların zaafından yararlanarak çok defa yapıldığı gibi onlara eziyet ve hayvan gibi muamele edilmesini önlemek için meydana getirdim. Bu tedbirim, milletin geleceğine karşı gösterilen bir saygı olarak görülmelidir.”
Mustafa Kemal Atatürk

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu yazımda 23 Nisan Çocuk Bayramı hakkında yazacağım. Katıldığım bu etkinlik @kusadasi ekibinin, bunun için onlara çok teşekkür ederim konu seçimi çok güzel olmuş. En azından herkes bir nebze de olsa ya geçmişine gidecek ya da şu anını sorgulayıp yazıya dökecek.

Her bayram çocuklarındır aslında evet ama bu bayram sadece çocuklara armağan edilmiş ismi bile çocuk bayramı ne kadar güzel. Hemen hemen herkeste olduğu gibi bende de ayrı bir yeri muhakkak var. Düşünüyorum da yarın 23 Nisan yıllar önce bugün ne kadar heyecanlıydım. Uyuyamazdım resmen. Acaba yarın saçımı ne yapsam anne şunu yapsak bunu yapsak bu tatlı telaş o kadar güzeldi ki, anlatamam.

Benim en çok hoşuma giden o güne dair yeni kıyafetler alınması. Genelde beyaz, kırmızı ve siyah renkli yeni kıyafetlerin ayakkabıların alınması. Öğretmenler hemen bir veli toplantısı yapar para toplar veya alınacakları söylerler. Tabi bu durum çocukların ne kadar hoşuna gitse de ebeveynlerimizin pek de hoşuna gitmeyebiliyordu. Evde olanları giyseler olmaz mı hocam ? Daha yeni almıştık. Geçen sene de aldık onu bari giyse ? Başlar arkadan bu sesler ...

Şimdi de öğretmenlik bölümü lisans öğrencisiyim buna istinaden bir kurum da yarı zamanlı ayakkabı satan bir yer de çalışıyorum. Anne babalar geliyor öğretmenleri nasıl ayakkabı istemişse soruyorlar , aman kızım hoca böyle böyle bir ayakkabı istedi var mı ? Ama yanlarında çocuklar nasıl heyecanlı. Benimde anılarım canlanmıştı bu hafta çalışırken. Bu konu hakkında zaten yazmayı düşünüyordum, iyi denk geldi :)

Tüm çocuklarımızın bu heyecanı zevki yaşaması dileğimle.
Mesleğime başlayınca 23 Nisan kutlamaları ile tekrardan yakınlaşacak olmak bile beni çok mutlu ediyor.

23-nisan-ulusal-egemenlik-ve-cocuk-bayrami_1037391.jpg
görsel

Yarınlarımızı güzelleştirecek olan çocuklarımıza sevgiyle, kıymetle bakalım ki; yarınlarımız güzel olsun..
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun.

Sort:  

Yazınızı beğendim @trliste de önermek isterdim ama Curation trail de olmadığınız için@trliste de öneremedim malesef 😞

Çok teşekkür ederim..orada olmak için ne yapmam gerekiyor ki, yapsam

https://steemit.com/tr/@baycan/kaldirimin-hakimi-oskar-trliste-yarismasi-4-80273b502bb2d
Bu postum size yardımcı olacaktır.
Trliste katılımı ile ilgili herşey yazıyor.

Katılınca yazarsanız yazınızı önerebilirim dilerseniz kendiniz bile önerebilirsiniz

Congratulations @myrose! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34