Nasıl Verimli Staj Yapılır?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba Steemit! Bu benim ilk yazım, belki kendimi daha sonra tanıtırım size ama şimdi direk konuya dalasım geldi. Hadi başlayalım!

Nasıl Verimli Staj Yapılır?

Ben bilgisayar mühendisliği okuyorum ve bu yaz stajımı yaptım. Benim için oldukça verimli geçti çünkü 20 günde Android Programlama yeteneklerimi geliştirdim ve ortaya bir proje koyabildim, hem de istenilenden daha fazlasını!

Stajımı büyük bir yazılım firmasında yaptım. Başvuru için gittiğimde kendimi tanıtmam istendi ve yaptıklarımı gayet kendimden emin bir şekilde anlattım. Yapmak istediklerimi ve kendimi mobil programlamada geliştirmek istediğimi söyledim. Kendini sınıfında kaçıncı görüyorsun sorusuna 1. cevabını verdim. Böylece staj başvurum kabul edildi diye düşünüyorum.

Staja başladığımda ise bana verilen proje web servisden veri çeken ve bu verileri grafiklerle gösterecek bir android projesiydi. 1 ayda yapabilir misin dediler ve ben 1 ay sürmez dedim. Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım ama kısa bir araştırma ile öğrendim yapabileceğimi. Ve staj sonunda her şeyi bitmiş bir Güneş Enerjisi Takip Sistemi uygulaması teslim ettim.

Öncelikle kendinize bir hedef belirleyin ve onu yapmak için çabalayın. Gidip fotokopi işlemlerine siz bakmayın. Bunu baştan peşin peşin söyleyin. Kırmızı çizgileriniz olsun.
Projeye başladığınızda bol araştırma yapın, başkalarının yaptıklarına bakın, örneğin benim gibi yazılım yapacaksanız başkalarının kodlarını okuyun, ingilizce kaynaklara bakın.
Kendinize bir zaman belirleyin, o zamana kadar yapmanız gerekenleri yapın. Bir şekilde yapın. Gerekirse staja erken gelin geç çıkın ama yapın. Etrafınızdaki tecrübeli insanlardan yardım isteyin.

Ancak böyle 20 günde kendinizi geliştirip bir proje çıkartabilirsiniz..hm-reklam-ajansi-30-personel-alimi-yapiyor4578fb8b3ab4cacb8fcd-800x416.png

Kaynak : https://ogrencikariyeri.com
.hm-reklam-ajansi-30-personel-alimi-yapiyor4578fb8b3ab4cacb8fcd-800x416.png

Kaynak : https://ogrencikariyeri.com

Sort:  

@mustafaersoy, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07