You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ödeme sisteminde ki değişiklikler/Steemit ödül dağılım sistemi

in #tr6 years ago

Ani artış ve Ani düşüşleri frenlemek için çeşitli önlemler almak anlaşılabilir ve makul bir durum.
Ancak zaman içerisinde gerçekleşen fiyat hareketlerine göre sistemi değiştirmek, beşiktaş olursa sorun yok ama galatasaray ceza sahasına girdi diye penaltı kurallarını değiştirmek gibi. Piyasa bu, iner de çıkar da.

Sort:  

Kesinlikle haklısınız, bende sizin gibi düşünüyorum. Bu üç sistemden ilkini ve sonuncusunu anlamakta zorlanmadım ancak ikinci sistemi hala cözemiyorum. Burada herşeyi bilmek elbette mümkün değil kabul ediyorum bunu ancak burada varolmak isteyen ve sürekli olarak aktif olmak isteyen birinin en azından ödül sisteminde ki mantığı anlaması lazım bence. Sürekli değişmesini geçtim ama bunu değiştirelerin bu konuda açıklama yapmasını ve bunu duyurup sistemi açıklamasını beklerdim açıkcası. Ben bir ay sonra askere gitcem ve geldiğimde yine burası tamamen değişmiş olacak ve benim öğrenmem gereksiz zaman kaybına sebep olacak. Dünya genelinde bir yere sahip olmak isteyen bir platformun bunu düşünmesini ve bu konuda çalışmalar yapmasını beklerdim açıkçası.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62986.12
ETH 3072.14
USDT 1.00
SBD 3.84