You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sirke mi Limon mu? 💣

in #tr7 years ago

Annenizin ellerine sağlık. Turşuyu ben de severim ama evde sıcaktan çabuk bozuluyorlar. Bozulmaması için bir çözüm biliyor musunuz?
Bu arada anneniz kızmadı mı "Bırak fotoğraf çekmeyi, yardım et." diye. :)

Sort:  

Eğer balkonunuz varsa kışın balkonlar baya soğuk oluyor yoksa evin en serin yerine ya da buzdolabına sığıcak bir kapsa dolabada koyabilirsiniz:)

Kusura bakmayın, yorumunuzu gözden kaçırmışım, bu yüzden geç cevap veriyorum. Çok teşekkür ederim öncelikle cevap için. Balkon güneşli havalarda çok sıcak oluyor, evin içinde de malum kaloriferler yanıyor. O zaman en iyisi dolaba sığacak şekilde kaplara yapmak. Tekrar teşekkürler, sağlıcakla kalın. :)

Rica ederim:)

Hadi yine iyisin hacı abi 😂😂😂 direk anne cevap yazmış sana 😂😂😂😂
Artık tüyoyuda aldın yaparsın bişeyler 😂

Evet sağolsun kendisi, ben mesajları gözden kaçırmışım geç yazıyorum, ayıp oldu annekul'a. Bizim için en iyisi dolap galiba. Bu arada siz ailecek Steemitçiymişsiniz. :)

Bizim taraftan yok kimse
Ama hanımın taraf hep burda
Kaynana kaynata baldız lar bacanak kayınço benim hanım ben diğer bacanakda yakında gelirse şaşmam
Soyacaz stemiti hacı abii 😃😃😃🤣😂😂

Çok iyiymiş ya. :) Ben arkadaşlardan birkaç kişiyi dahil edebildim sadece.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65441.17
ETH 2660.98
USDT 1.00
SBD 2.87