Kefir yapımı ve yararları!

in #tr6 years ago

Bildiğiniz üzere marketlerde kefir diye bir ürün satılıyor, bu ürünü kimi zaman insanlar ayran sanıyor ancak hiç alakası yok ve yapımı da farklı. Öncelikle sizlere faydalarından biraz bahsedeyim;
-Kefir insanın bağışıklık sistemini epey güçlendiriyor
-Kansere yol açan tümörlere karşı faydalı
-Alerji ve astım üzerinde çok büyük bir etkisi var
-Kemiklere ve kemik gelişimine çok yararlı
-Sindirimi kolaylaştırır
-Mantara iyi gelir
-Saçı canlandırır
-Uykusuzluk çekenler için tam bir tedavi uzmanıdır
-Kansızlığa iyi gelir
Arkadaşlar bunlar gibi daha bir sürü sayabilecek şeyler var, ben kendimden bahsedeyim, yaklaşık 1 aydır tüketiyorum ve gerçekten çok yararını gördüm. En basit örneği, bende kansızlık var ve bu yüzden aşırı halsizlik çekiyordum, ancak kefir içmeye başladıktan hemen sonra güne çok enerjik uyanıyorum.
Gelelim yapılışına,
Öncelikle aktar gibi bir yerden kefir mayası edinmeniz gerekiyor s_1011_2.jpg
Resimde de gördüğünüz gibi karnabahara benziyor.
Daha sonra ise marketten günlük süt edinin ve onu oda sıcaklığına getirin, sonra ise sütü metal olmayacak bir kabın içerisine koyun ve kefir mayasını ilave edin. 24 saat karanlık bir yerde bekletin, ardından metal olmayan bir şey ile süzün ve içmeye başlayın! Arkadaşlar yalnız günde sadece 1 bardak tüketin. Süzdüğünüz kefir mayası ile tekrar yapabilirsiniz afiyet olsun!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88