BİR GECE ANSIZIN GELEBİLİRİM...

in #tr6 years ago (edited)

Okurken bile insanın içini kıpır kıpır eden coşkuya saran nefesini hızlandıran bu şiir i gerçek hayatta yaşamak kim bilir nasıl güzeldir


Bir duygumu daha söylemeden geçmek istemiyorum sizlere kimi insan sever çok sever canından çok haykırmak ister sevdasını sevdiceğine ama bazen kendince engellerden... susar içine atar söyleyemez bunu haykıramaz... kimisi de gururundan susar gereksizce... Ne olur siz susmayın seviyorsanız elinizden gelenin tümünü yapın kaldırın o engelleri ortadan yaşayın sevdayı sevdiğinizin yanında doyasıya yaşayın çünkü Aşk her zaman ele geçmeyen bir nimettir...

☆☆YAŞAMAK DİLEĞİ İLE...☆☆

Saygılar sunar teşekkür ederim...

image
Kaynak

Bu kadar yürekten çağırma beni
bir gece ansızın gelebilirim
beni bekliyorsan, uyumamışsan
sevinçten kapında ölebilirim

belki de hayata yeni başlarım
içimde küllenen kor alevlenir
bakarsın hiç gitmem kölen olurum
belki de seversin beni kimbilir

kal dersen, dağlarca severim seni
bir deniz olurum ayaklarında
aşk bu özleyiş bu, hiç belli olmaz
kalbim duruverir dudaklarında.

ya da unuturum kim olduğumu
hatırlamam belki adımı bile
belki de çıldırır, deli olurum
sana kavuşmanin heyecanıyle

aşk bu, bilinir mi nereye varır
ne durdurur özlemini, seveni
bakarsın ansızın gelebilirim
bu kadar yürekten çağırma beni.

Ümit Yaşar Oğuzcan
Kaynak

Sort:  

I can't change the direction of the wind, but I can adjust my sails to always reach my destination.

Certainly @cryptoindex certainly all the effort in life to reach the goal for this thanks

Maşuk bu kadar yürekten çağırmalı ki aşığın dilinden bu mısralar dökülsün...
Aşk gibi şiir, güzel paylaşım...

Sevgi dediğin tam olarak böyle saf olmalı ki maşuk seni çağırabilsin ve duygular ezgiler yapılsın adına.

@fadime, @avina @junostar; ne güzel insanlarsınız böyle. Sizi seviyorum.

Bilmukabele sevgili dostum demekten kendimi alamıyorum...

Bilmukabele sevgili dostum demekten kendimi alamıyorum...

Buradaki insanlar gülümseme sebebim. Bende sizleri seviyorum.😊

Ne güzel sözler bunlar.Duygulandim gerçekten:) yeni görebildim sadece:(

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 7 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim @tryardim ve ekibi

Ne kadar güzel bir sevgi, ne kadar güzel bir şiir. 💗

Ben nedense bu Şiiri sarkı olarak hatirlarim.Ezgileri güzeldir.birde kücük bir hatirlatma yapmak isterim.Alıntı yazi yapıyor isek >isareti yazınin başina koyarak alınti yaptığimizı belirtebiliriz.Ayrica şairimizin soyadını yazarken sanirim hata olmuş.Oğuzcan olması gerekiyordu sanırim:)

Evet @fadimem Hemde nasıl güzel ve her insanın yaşaması gereken teşekkür ediyor seni kocaman kucakliyorum 💙

@avina @edebiyat @fadime @junostar sevgi üzerine yaptığınız kıymetli sözleriniz beni çok mutlu etti hepinize teker teker çok teşekkür ediyor Aşık da Maşuk da birbirine en saf en içten halleriyle sımsıkı sarılsınlar diliyorum...

Ben teşekkür ederim güzel sözleriniz icin:)

Teşekkür ederüm efendim. En mutlu siz olun.

İnşallah amin hepimiz olalım

İnsanın içine işleyen bi şiir, gerçekten muazzam 👏👏

Gerçekten öyle @cashunter insanın içine işleyen bir şiir çok teşekkürler değerli yorumunuz için

Bu şiiri ben de çok severim. Duygularını ne güzel ifade etmişsin. Aynı zamanda Kıbrıs harekatının sembolüdür bu şiir.

Rumlar, çatışma yıllarında, özellikle Mücahitleri etkilemek için, mevzilere yakın yerlerde, radyolardan, 'Bekledim de gelmedin' şarkısını çalarak, Türkiye'nin müdahalesini bekleyen Kıbrıs Türkünün moralini bozmaya çalışır. Kıbrıs Türkü buna karşı da önlemini alarak, Bayrak Radyosu kanalından, 'Bu kadar yürekten çağırma beni/Bir gece ansızın gelebilirim' şarkısıyla karşılık verir.

Eğer hede-io dan oy almak istersen bu yazıyı okumanı tavsiye ederim ☺️

Çok teşekkür ederim @baycan sen de güzel duygu ve düşüncelerini ifade ettiğinde bende mutlu ve memnun oluyorum 😇 verdiğin bilgi için de ayrıca teşekkür ederim bilmiyordum harekat sembolü olduğunu bu güzelim şiirin bir de hede-io konusundaki öneri yazısını okuduğum fakat net anlayamadım inan özetle senin tarif etme imkanın varmı acaba?

Hede ekşi sözlük gibi birşey yazıları incelersen nasıl paylaşımlar yapman gerektiğini çözebilirsin. Hede-io yazınca google çıkıyor. Direk steemit üyeliğinle kayıt olup hede nin sitesinden paylaşımlar yapabilirsin. Postu inceleyince katkının nasıl yapılacağı net bir şekilde anlatılıyor 😃

Bunu da anlamaya çalışacağım 😀 teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43