Canım Annem Anneler Günün Kutlu Olsun

in #tr6 years ago

image

Bütün Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun

Anne sevgisi bambaşkadır,

Anneler birer çiçek gibidir,

Canım annem sen bütün çiçeklerden daha güzel, baldan daha tatlısın,

Anne şefkati bir başkadır,

Her anne çok değerli ve özeldir,

Sen evimizin sultanısın, kraliçesisin, koruyucusun, danışmanısın,

image

Sen benim için bir ışıksın,

Sen benim için bir meleksin,

Sen bizim başımızın tacısın,

Sen benim için çok değerlisin ve çok özelsin,

Seni bilmeden, farkına varmadan eğer üzmüşsem, o dünyalar güzeli kalbini kırmışsam senden özür dilerim, beni nolur affet annem,

Seni çok seviyorum canım annem,

Canım annem anneler günün kutlu olsun,

Fotoğraf

Sort:  

Unutmuştum hakkaten, gecenin bu saatinde hatırlattığın için sağolasın :))

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70310.43
ETH 3568.34
USDT 1.00
SBD 4.73