Cointurk Haftalık Küratör Raporu (Weekly Cointurk Curator Report) | 11.07.2018

in #tr6 years ago

D75vZo.png

Cointurk Haftalık Küratör Raporu
(Weekly Cointurk Curator Report)

Türkçe

Herkese merhaba, ismim Kağan. Kuşadası ekibinde küratör olarak çalışıyorum. Tr ve cointurk etiketi kullanan yazılar arasından her gün 5 tanesini seçiyorum. Seçilen yazılar @kusadasi tarafından ödüllendiriliyor. Türk topluluğunun gelişmesi adına yapılan güzel projelerden bir tanesi olan küratör projesini başlattıkları için kuşadası ekibine teşekkür ederim.


Bu Hafta Neler Yaptım?

  • #tr ve #cointurk etiketini kullanan yazıların birçoğunu inceledim.
  • Her gün incelediğim 150-200 yazı arasından küratör olarak 5 tanesini seçtim.
  • İncelediğim yazılarda eksik gördüğüm yanların düzeltilmesi için çeşitli tavsiyelerde bulundum.
  • #cointurk etiketinin kullanımının artırılması yönünde çalışmalar yaptım.
  • Cointurk Discord Sunucusu üzerinden sorulan sorulara cevap verdim.
  • Kripto para dünyası ile ilgili haberler yazdım.
  • Günlük etkinlik hazırladım.

English

Hello everyone, My name is Kağan. I work as a curator on the Kuşadası team. I pick 5 of them each day using the Tr and cointurk tags. Selected articles are rewarded by @ kusadasi. I would like to thank the kuşadası team for initiating the curator project for the development of the Turkish community.


What did I do this week?

  • I've done a lot of writing using the #tr and #cointurk tags.
  • I selected five posts as curators from 150-200 posts that I reviewed every day.
  • I found suggestions for correcting the missing places in the writings.
  • I've been working on increasing the use of the #cointurk tag.
  • I answered the questions asked via Cointurk Discord Server.
  • I wrote news about the cryptocurrency.
  • I prepared a daily activity.


Kuşadası Devam Eden Projeler


Cointurk Discord Sunucusu

Cointurk discord kanalına buradan ulaşabilirsiniz.
You can reach our discord channel in here.

image.png

Sort:  

pleaze benim gönderiyi iptal et

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70181.59
ETH 3549.53
USDT 1.00
SBD 4.74