Bir sebep söyle

in #tr5 years ago

Bir sebep söyle. Neden sabah erken kalkıp kendimi kapitalizmin göbeğine atayım. Karşılığında ne veriyorlar ki? Sormam gereken soru bu değil mi? Karşılık. Sistem böyle öğretiyor ama ben bunun için sormuyorum. Sabah işe gitmeden takım elbise giyip, traş olup, verdiğim emeğin binde birini bana veren bir sistem için neden o çok değerli bir günümü onlara satayım? Çünkü topluma böyle kabul görüyoruz değil mi, ailelere, aileme, arkadaşlarımıza böyle kabul görüyorum? Bunla da yetmiyor. Biraz da gösteriş lazım, araba, ev, pahalı telefonlar ve lüks mekanlarda paramı çarçur etmeliyim. Neden? Sen de bilmiyorsun değil mi… Bunu neden yaptığımıza dair en ufak bir fikrin var mı? Bunu bize yaptıran adına aşk dediğimiz duygusal karmaşa mı yoksa cinsellik dediğimiz ilkel dürtü mü? Ama o kadar sıkıcı ki. Bir hayvandan ne farkımız var gerçekten ya da taş devri bir insanından? Bütün gün iş stresiyle, müdürümle tartışıp eve gelip sorunlarımı sana anlatacağım. Yemek yiyip bi şeyler içeceğiz. Evimizin kirasını ve faturaları ödeyeceğiz. Ama sonuçta beraberiz önemli olan bu değil mi? Beraber olmamız. Hayır değil, konu asla sen değilsin. Konu belki ben olabilirim ama sen asla olamazsın.

Ben her şeyi kendim için yapıyorum. Çünkü ben de kendi ilkel dürtümü takip ediyorum. Hayatta kalmak ve daha fazlasına doyumsuz bir sırtlan gibi saldırmak. Ruhumu tatmin etmek, güzel müziklerle kulağımı, güzel dizilerle gözlerimi tatmin etmek istiyorum. Tüm enerjimi buna saklamak istiyorum, sana değil. Sana değil çünkü sen basitsin, benim gördüklerimi göremezsin. Gözlerin yeni doğmuş bir köpeğin gözleri gibi kör; bir oraya bir buraya zıplayıp durursun oyun için. Daha onlarca yıl vardır büyüyüp olgunlaşmak için. Bense yaşlı bir kurdumdur artık, kendini çoktan tatmin etmiş ve isteklerini bilen. Bu yüzden benim bir sebebim yok senin varken.

Bu yüzden sen olmasan da ben hala burdayım ve varım. Ama sen beni bıraktığın o yerde asla bulamazsın çünkü herkes sağ çıkamaz dipsiz kuyulardan, kimse dönüp bakmaz zorlu yolları aştıktan sonra geriye çünkü bilir geriye bir adım demek kendine ihanet demektir, kimse koşamaz korkunun üstüne bu derece korkusuz, sanki onu parçalayacakmış gibi. Hiçbir kan akmaz böyle deli, ilk günkü hevesle. Hiçbir bilge konuşmaz söylediklerimi. Hiç bir Mecnun göremez benim gözlerimden seni; taa içine bakan, ruhunla konuşan.

Ne sen ardımdan süzülüp dolduracaksın artık içimi ne de ben bakacağım delirmiş gözlerimle sana. Yaşamaksa, kimse ölmüyor zaten sensiz.

Source: 1



Posted from my blog with SteemPress : https://kadjar.000webhostapp.com/2018/11/bir-sebep-soyle
Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kadjaar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70391.42
ETH 3572.68
USDT 1.00
SBD 4.74