Telegram Üzerinden Ücretsiz BTC Kazanmak

in #undefined6 years ago (edited)

Günlük sadece 5-10 dakikanızı ayırarak BTC kazanabilirsiniz. Tamamen ücretsizdir. Bir süre geçtikten sonra gerçekten çok güzel getirileri oluyor.  

Bu bot üzerinden para kazanmak için Telegram şart. Telegramınız yoksa aşağıya bıraktığım linkten ilk olarak telegramı hallediyoruz. (Telegram, whatsapp tarzı bir uygulamadır.) İster uygulamasını indirin ister webten kullanın iki türlü de kazanç sağlayabiliyoruz.

https://telegram.org/

Uygulamayı yükledikten sonra veya https://web.telegram.org/ adresinden telegram web'e giriş yaptıktan sonra alttaki linke tıklayıp START diyoruz.

https://t.me/Bitcoin_Cloud_Mining_bot?start=461596049

START dedikten sonra:

Menüye tıklıyoruz.

Resimde de görüldüğü gibi sekmeler açılacak. Sekmelerden BONUS'a tıklıyoruz.

Yeni bir sekme daha açılacak. DAILY BONUS'a tıklıyoruz.

29 Yıldız kazandık. 6 saate bir bu işlemi yapmamız lazım. Şansa bağlı olarak 1-100 arası yıldız veriyor. Yıldız kasmak çok önemli. 

Şimdi gelelim parayı nasıl kazanacağımız yere.. Kastığımız yıldızlarla makine satın alacağız. Menü / Shop bölümünden. Alacağımız makineler bize saat başı satoshi kazandıracak.(yıldız alırken ki gibi claim yapmamıza gerek yok otomatik olarak hesabımıza satoshi ekleniyor.) Aldığımız makinelerin herhangi bir süresi yok. Sistem devam ettiği sürece makineler bize kazandıracak. 

Altta paylaştığım fotoğrafta hangi makineyi ne kadar yıldıza alacağımızı ve bize saat başı ne kadar satoshi kazandıracağı yazıyor. 

Birde öneri vereyim. Yatırım yapıp 360binlik makineden almadığınız sürece yıldız biriktirip en güçlü makineden almaya çalışmak hatalı bir davranış olur. Çünkü aylar sürebilir, aylar boyu sadece yıldız kasmış oluruz. Onun yerine sürekli olarak 900 yıldızlık makineden alacağız. Yıldız kasarken aynı zamanda da satoshi kasmış olacağız.

Konuyu alelacele hazırladığım için değinmediğim noktalar olmuş olabilir. 

Post altına yorum atarak veya discord: kadabra #8310 'dan ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Ne yaparsak kadar sürede ne kazanılıyor? Uğraşmaya değer mi? Bu tarz bilgileri paylaşın lütfen.

6 saatte bir gelen yıldızlara bağlı. Referans kasmakta önemli. Düzenli olarak 6 saate bir yıldız alındığında 1-2 ay içinde güzel kazançlar getirir diye düşünüyorum. Cezbedeci tarafı bountyler gibi uğraştırmaması. Günde en fazla 5-10 dakika yeterli.

kazandığınızı nasıl çekeceksiniz bence önemli soru bu olmalı ve çektiğinizi resmedip paylaşmalısınız.birde bakmadım ama büyük ihtimalle vardır bu tür sistemlerde var arkadaşını kendi linginden başlattığında extra yıldız alırsın bundanda bahsetmeli idiniz

Evet konu o yönden eksik. Bitcoin cüzdanımızı sisteme nasıl kayıt edeceğimizi, kazandığımız satosiler için nasıl çekim emri vereceğimizi ilerleyen günlerde ekleyeceğim. Ben henüz çekmedim, çekmeyi de düşünmüyorum. Gelen satoshiler ile yıldız almayı düşünüyorum. Daha fazla makine daha fazla kazanç... Ödeme kanıtı olan arkadaşım var fakat bana ait olmadığı için koymadım. İsteyen olursa ödeme kanıtını discord veya telegram üzerinden gönderebilirim. Ref linki paylaşmamın nesi yanlış onu anlamadım. Açıkçası bu sistemin refsiz linkini nereden bulacağımı da bilmiyorum :)

tabiki paylaşabilirsiniz en doğal hakkınız ama postun altına bunuda yazarsanız çok güzel olurdu buna benzer ve daha kolayı da var t.me/BitcoinMining_Bot?start=597465397 bu linkten gir buda senin linke benzer bunda elmas veriyor üstelik verilen elmasla hemen sitoşi ureten makinalardan alıyorsun aynı sistem incele istersen

Girdim. Birebir aynı neredeyse

hatta buna yatırım yapıp para kazanıp çeken de var bir arkadaş yayınlamıştı bulursam lingini atarım