You are viewing a single comment's thread from:

RE: Telegram Üzerinden Ücretsiz BTC Kazanmak

in #tr6 years ago

Evet konu o yönden eksik. Bitcoin cüzdanımızı sisteme nasıl kayıt edeceğimizi, kazandığımız satosiler için nasıl çekim emri vereceğimizi ilerleyen günlerde ekleyeceğim. Ben henüz çekmedim, çekmeyi de düşünmüyorum. Gelen satoshiler ile yıldız almayı düşünüyorum. Daha fazla makine daha fazla kazanç... Ödeme kanıtı olan arkadaşım var fakat bana ait olmadığı için koymadım. İsteyen olursa ödeme kanıtını discord veya telegram üzerinden gönderebilirim. Ref linki paylaşmamın nesi yanlış onu anlamadım. Açıkçası bu sistemin refsiz linkini nereden bulacağımı da bilmiyorum :)

Sort:  

tabiki paylaşabilirsiniz en doğal hakkınız ama postun altına bunuda yazarsanız çok güzel olurdu buna benzer ve daha kolayı da var t.me/BitcoinMining_Bot?start=597465397 bu linkten gir buda senin linke benzer bunda elmas veriyor üstelik verilen elmasla hemen sitoşi ureten makinalardan alıyorsun aynı sistem incele istersen

Girdim. Birebir aynı neredeyse

hatta buna yatırım yapıp para kazanıp çeken de var bir arkadaş yayınlamıştı bulursam lingini atarım

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85