You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit içindeki Türk arkadaşların birbirine destek olması...

in #tr7 years ago

Dediğinize katılıyorum fakat bir süre sonra bu durum kendini otomatik toparlar. Şu şekilde oluyor örnek veriyorum Türk kullanıcılar 200 kişiyiz herkes birbirini ama çok ama az takip ediyor ve sürekli duvarınıza postlar düşüyor siz postlara destek olmaya çalışıyorsunuz ister istemez hep aynı kullanıcı postlarına denk gelmezsiniz orta vadede birden çok kullanıcıya destek olmuş olursunuz ve herkes birbirine az çok destek olmuş olur ama tabiki zaman alıcak birşey lafım size değil siz elinizden geleni yapıyorsunuz kendi postlarımdan biliyorum diğer kullanıcılar için söyledim bunu.

Sort:  

Size hak vermemek elde değil, ben gördükçe oylarım ve yorum yazarım elimden geldiğince, başarılar diliyorum :)

Çok teşekkürler sizede başarılar.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65355.38
ETH 2656.67
USDT 1.00
SBD 2.87