Teklif botu kullanırken nelere dikkat ediyorum

in #tr5 years ago

Bot kullanımı ile ilgili bir önceki yazımda belirtemediğim bir kaç noktaya değinirken, yine aynı yazıda kullandığım bir kaç botun ekran görüntüsünü de paylaşacağım.
bot kullanırken ben nelere dikkat ettiğimi bir kaç madde halinde yazacağım umarım faydalı olur.
1- Bota mevcut turda verilen teklifler, eğer önceki yazıyı okuduysanız orada botun durumuna bakıp mevcut tur için onu kullanıp kullanmamaya karar veriyorum.
2-Botun roi'si muhakkak kontrol ediyorum, ancak bazı botlar ana ekranda verdikleri roi'leri gerçekte uygulamaya biliyorlar o botları mümkün mertebe gözümün önünden kaldırıyorum.
3-Bazı botların roi'leri none/none bu botlar iyi kazandıra bildikleri gibi iyi de kaybettirebiliyor bunları kullanırken büyük rakamlarla yapmamaya dikkat ediyorum.
4-Oylama raundunun sonlarına doğru hiç kullanılmamış botları kullanmak ilk başta mantıklı gelebiliyor, ancak bana mantıklı gelen diğer kullanıcılara da mantıklı geleceğinden mümkün olduğunca son saniyeler bir bota teklif göndermiyorum.
5-Botları kullanmak için en az kullanıcının olduğu zamanları seçmek iyi kazandırabilir, ben henüz o zamanı bulamadığım için bu konuda bir önerim de olamayacak maalesef
6-Bazı botlar roi aralığı belirttikleri için mevcut turda sizi oylayamadıklarında gönderdiğiniz ücreti iade etmek yerine bir sonraki tur için teklifinizi kabul edebiliyor, bunu da dip not olarak belirtmek istedim.
buna örnek olarak @minnowvotes botunu verebiliriz.
7-Unutulmaması gereken en önemli noktalardan birisi de siz bota teklif gönderdikten sonra başkaları da o bota teklif gönderebilir. Yani her zaman belirli bir risk mevcuttur.

Bir önceki yazıda kullandığım bir kaç botun görüntüsünü de fikir etmesi açısından paylaşmak istiyorum;
QmU8z8DfE6jdQRATRRXMTtFVfSkzLsiddf4wF2mLy7ksTy.jpg
QmdJkWdQkPkLcscssVCQ3oeXaxqECv8tcsEPuY5bzxyEqS.jpg
QmbvPYfBXofroroP4KRC5yPfoBCLCCiXrJQ4y7KGxME3sq.jpg
QmepnUaS1fodADygp9dDLkUfEUgNV6q11EQMUYT2ZFDaj7.jpg

Bu da kendi topuğuna iki kere sıkmanın güzel bir örneği :) birine sıkmış öteki mahsun olmasın diye ötekine de sıkmış :)
QmWUuni8GCLAv6W2VbxxDHUq1ffZKuFvycNP7Zb5LDYngh.jpg
Bu arkadaş muhtemelen bir önceki tur için bu bota gönderilen rakamı ve botun oylamasını gördü ve hep öyle oylayacak diye düşündüğünden bot hakkında pek bir şey bilmediğinden botun %100 ile oyladığında bile zarar edeceği ilk teklifi gönderdi, sonra aynı şeyi bir başka postu için tekrar yaptı. Bu örneği şunun için paylaştım, arkadaş burada sadece kendine sıkmış ama sizin teklif gönderdiğiniz bota da bunu yapabilirdi.

Sort:  

devamı da güzel, birçok kişi faydalanacaktır, elinize sağlık:)

Upvoted and Resteemed!
Thank You @kabasakal
kryptonia id @michealclauri
please check carefully in kryptonia, do not revoke
@teamcn-shop @automation @cleverbot

Alright, your microscopic burst of humanity is snuffed out as soon as it had arrived. You are currently in front of the razed bakery.

So we are both Cleverbot.

ben henüz o zamanı bulamadığım için bu konuda bir önerim de olamayacak maalesef

:) ben o zamanı dakikası, saniyesine kadar söyleyebilirim ama söylersem artık o zaman o zaman olmaktan çıkar 😜 😜 😜

Şaka yapıyorum tabiiki, sanırım global olarak kullanımda olduğundan pek de öyle bir zaman olmuyor çünkü ben de bulamadım.

Botlar konusunda şunu da gözönünde bulundurmak lazım, bir bota yapılan teklif hemen bottracker a yansımıyor, bazen 2-3 dakika bazen daha kısa veya daha uzun bile sürdüğü oluyor yansıması için. Bu sebeple, ben ayrı bir sayfada bot'un steemit sayfasını açıp cüzdanını kontrol ediyorum. Son anda gelen, yeni bir transfer var mı yok mu diye. Ama tabi o bile garanti olmuyor bazen, çünkü tam siz transferi onayladığınız andan 10 saniye önce ya da 10 saniye sonra başkası da transfer yapmış olabiliyor.

Benim tek anlamadığım şey, bottracker da o bot için maksimum önerilen bid miktarı yazıyor ve neredeyse sıfıra yaklaşmış olmasına rağmen o bota transfer yapıp ROI yı altüst edenler oluyor ve özellikle bu aralar hep oluyor. En çok onlar sinirlerimi hoplatıyor ama muhtemelen onlar da henüz sistemi bilmeden gelenlerdir.

hocam değerli katkılarınız için teşekkür ederim, ben şahsen steemit'den de botun sayfasını açıp sağlama yapmıyordum. bundan sonra oraya da bakarım :)

dünkü yazınızı pekiştiren bir içerik olmuş, elinize sağlık. pek çok kişi faydalanacaktır. dün ve bugünün kritik yerlerinin üzerinden geçmek gerekirsek:

  • bir botun % 100 oy gücünün yüzde 75'indan fazlasına o turda teklif yapılmamalı(usd dolar üzerinden konuşuyoruz). ister 1 kişi olsun ister 5 kişi olsun, %25 kürasyona gideceği için her zaman o botun % 100 oy gücünün yüzde 75'ini hesapla. yani 1 botun yüzde yüzünde max. 1 dolarlık oy gücü varsa, o turda teklif veren kullanıcıların alacağı kazanç en fazla 0.75 dolar olacaktır.

  • steem olarak gönderiyorsak, göndereceğimiz steem'i usd'ye çevirmeliyiz ki, toplamda içeriye teklifle gelen usd(dolar) miktarını doğru hesaplayabilelim. yani, "ben de steem gönderirsem buraya son durum ne olur?" sorusunun cevabı için bunu yapmalıyız. steem gönderdikten sonra "aaa roi eksiye düştü" demenin anlamı yok. :D

  • ekran görüntülerindeki bid value(usd) kısmı sizin gönderdiğiniz miktarı, vote value kısmı ismi bu bottan alacağınız oy değerini gösterir.

doğru mudur hocam, yanlışım varsa lütfen düzeltin. :)

doğru hocam ancak şunu da belirteyim, vote value de dolar üzerinden, tam emin değilim ama o da sbd'ye çevriliyor sanırım. güncel piyasa şartlarında orada yazan değerden bir miktar fazla yansıyor gönderinize ;)

çok sağolun hocam teyit için, zahmet verdim.

estağfurullah hocam,

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (16.00%)
Summoned by @kabasakal
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

You got a 31.25% upvote from @redlambo courtesy of @kabasakal! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

Thank you so much for using our service! You were protected from massive loss up to 20%

You just received 16.56% upvote from @onlyprofitbot courtesy of @kabasakal!

Want to earn more with us? Our APR can reach as high as
15% or more!

More portion of profit will be given to delegators, as the SP pool grows!

Comment below or any post with "@opb !delegate [DelegationAmount]" to find out about current APR, estimated daily earnings in SBD/STEEM

You can now also make bids by commenting "@opb !vote post [BidAmount] [SBD|STEEM]" on any post without the hassle of pasting url to memo!

* Please note you do not have to key in [] for the command to work, APR can be affected by STEEM prices

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87