23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] [ Justdothat#0736 ]

in #tr6 years ago

Yarın günlerden 23 Nisan. Bu özel tarih Türkiye Cumhuriyeti'nde ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde bayram olarak kutlanır. Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu ulu önder Mustafa Kemal Atatürk bu günü dünya çocuklarına armağan etmiştir.

10ataturk-cocuk.jpg
Resim Kaynak

Ben ilkokul zamanlarda sürekli haylazlık eden ama bir o kadar da derslerinde başarılı hiperaktif bir çocuktum. Bu sebeptendir ki öğretmenlerim derslerimde başarılı olduğum için yaramazlıklarıma çok da kızmazlardı. Oyun oynamayı seven nerede bir müzik çalsa orada oynayan ben gel zaman git zaman tüm 23 nisan okul programlarında her yörenin oyunlarına katılırdım.

Benim ilginç anıma gelecek olursak 3. sınıfta iken yine bir 23 Nisan programında günlerce ders aralarında bir müzik eşliğinde dans çalışması yapıyorduk. Herkesin bir çifti vardı. Ben de günlerce çiftim ile beraber edeceğimiz dansı gayet iyi bir şekilde çalıştıktan sonra nihayet performansımızı sergileyecek zaman gelmişti. Evet 23 Nisan sabahı küçük takım elbiselerimizi giyip gelinlik edasında bir kıyafet giyecek olan çiftimizle o günlerce çalıştığımız dansımızı edecektik . Dans figürleri cinsiyet ayrımı yapmaksızın benzerdi. Yani erkek de kız da aynı hareketleri yapıyordu. 23 Nisan sabahı bir aksilik yaşandı ve ben ve arkadaşım Hamit'in dans edeceği kızlar okula gelemedi. Beni Hamit ile eşleştirdiler. Tüm arkadaşlarım kız arkadaşlarıyla dans ederken ben Hamit ile dans ettim. Düşünebiliyor musunuz ortamda gözüken manzarayı ? Ama şöyle bir şey vardı ki bizim erkeklerin hepsi kızlarla dans ettiği için gayet utangaç bir tavırla dans ediyordu. Ama ben ve Hamit aksine gayet rahattık . O kadar rahatça dans ediyorduk ki bütün millet hem ortamda oluşan durumu hem de bizim dansımızın verdiği gaz ile hem gülüp hem de alkışlıyordu. Krizi fırsata çevirmek sanırım bu olsa gerek. Elimde o döneme ait fotoğraf olsa sizinle paylaşmayı çok isterdim fakat yok. Üzgünüm..

Okuduğunuz için teşekkürler. Herkesin bayramı kutlu olsun. Çocuklarımız her zaman mutlu olsun. Çocuklarımız çocukluğunu yaşayabilsin :)

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05