ACCESS BARS NEDİR?

in #tr6 years ago

ACCESS BARS başınızın etrafında bulunan 32 adet enerji noktasına dokunularak yapılan bir çalışmadır.Yaşamımız boyunca olaylara verdiğimiz tüm tepkiler yani duygularımız,düşüncelerimiz ,hislerimiz,inançlarımız vs.. beynimizde toplanarak bir elektrik yükü oluşturur.Bu elektrik yükü(korku,acı,şifa,cinsellik,para, umut) başımızda yer alan 32 adet noktaya birikir.

access-bars-ODA4O_png.jpg
görsel

Access Bars çalışması ile noktalara hafifçe dokunularak orada oluşmuş olan manyetik alan serbest bırakılır.Parmak uçlarıyla hafifçe dokunularak yapılır ve bu noktalardaki enerji birikiminin serbest bırakılmasıyla vücudumuzdaki blokajlar çözülür.Tabi sadece dokunularak değil bazı sözlerde söylenerek kişi olaya katılır.Şöyle düşünebilirsiniz bilgisayarınızın çöp kutusunda sakladığınız ve bir türlü silemediğiniz,sizi bloke eden ve önünüzü tıkayan tüm dosyaları silen bir sistemdir.

access-the-bars-32nokta.jpg
kaynak

ACCESS BARS FAYDALARI NEDİR?

1.Sizi üzen ve yaşamınızda büyük zorluklar yaratan insanlar veya durumlar artık problem olmaz.
2.Zihin ve bedende oluşan gerilimi yok eder.
3.Aşırı kızgınlık ve öfke eğilimlerinde azalma sağlar.
4.Depresyonu ortadan kaldırarak daha neşeli bir yapıda yaşamınıza geri dönüş sağlar.
5.Korkularınızın ve fobilerinizin giderilmesini sağlar.
6.Hamilelikte daha rahat ve sakin bir doğum yapmanızı sağlar.
7.Çocuklarda hiperaktiviteye ve öğrenme güçlüğüne iyi gelir.
8.Odaklanma,mantık yürütme ve farkındalık sağlar.
9.Çocuklarda ve gençlerde sınav öncesi yaşanan sıkıntı ve endişelerin giderilmesine yardımcı olur.
10.Kendinize koyduğunuz kısıtlamaları kaldırarak,hayatınıza fırsatları çekmenizi kolaylaştırır.
11.Kafanızın içinde sürekli dolaşan ve sizi üzen diyalogları susturur.
12.Kendinizi daha rahat ve enerjik hissetmenize sebep olur.

Günümüzde bir çok yaşam koçu BARS eğitimi alarak uygulamaya başlamıştır. Access 'in kurucusu Gary Douglas ve Dr. Dain Heer'dir. Konuyla ilgili olarak birçok videolarıda bulunmaktadır.Bu eğitimi bir kez aldığınızda Uygulayıcı olursunuz.İkinci ve üçüncü eğitimden sonra ise Eğitmen olursunuz.Arkadaşlarımdan birinin ACCESS Eğitimi almasıyla bende konu hakkında bilgi sahibi oldum.Uygulama yaptığı kişiler üzerinde gözlemlediği kadarıyla olumlu sonuçlar elde ettiğini söyleyebilirim.Hatta madde bağımlısı bir gence de yardımı olmuştu.Beynimiz kapalı bir kutu şifrelerini çözmekte kolay olmuyor.Sonsuz bilginin aktığı bu evrende kendini geliştirebilmek ve keşfedebilmek için de değişik teknikler denenebilir.:)Konuyla ilgili daha detaylı bilgiyi buradan da okuyabilirsiniz.

kaynak
kaynak

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Enerji noktalarının varlığı düşündürücü olur gözüyle bakıyorum ama bu acces bars suanlik teori benim için eline sağlık 😄😄

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Buradan'a tıkladım :) teşekkürler :D

Rica ederiz efendim...😁

Boyle konulara ilgim olmasina ragmen ill kez duyuyorum.
Mistik yol u takip ediyorum genelde tavsiye ederim.

Bende bakarim o zaman.teşekkurler.👍

You got a 16.15% upvote from @votepower courtesy of @junostar!

bunu araştıracağım :)

Çok enteresan güzel bir yazı ve görsel fotolar paylaşmışsınız . Zihin boşaltmak 35 yaşına ulaşan ve sonraki yaşlar için gerekiyor. Aslında hepimiz bir düşünelim işten geldikten sonra yemek için sofraya oturduğumuzda kendi kendimize konuşup , el hareket leri ile içimizde kavgalar ile uğraşırken eşimiz ne oldu , yemeğimi beğenmedin sorusunu sorduğunda komik duruma düşüp 30 sn bekledikten sonra cevap verdiğimiz olmuyormu ! bende çoğu zaman bu durumla karşılaşiıyorum ... Size katılıyorum ..... Zihin Boşaltmayı araştıracağım...

Yorumlarıniz için teşekkür ederim.Umarim size de yarari olur...

Zihnimin boşaltılması gerektiğini hiç düşünmemiştim . Güzel bir paylaşım ...

Ben de bunu yapmak isterdim, daha rahat ve sakin olmak ve depresyondan kaçmak için.
Bilgi için teşekkürler, ilk kes okudum şimdi.

Yorumlarin icin tesekkurler @taranaq19 ☺☺

Akupunktura benziyor ama daha farklı ve pratik görünüyor. Galiba bilinçsizce yapıyoruz bazı hareketleri strese girdiğimizde. Mesela ben öfkelenince başımı iki elimin arasına alırım ya da şakaklarıma masaj yaparım çok yorgunsam, bilerek yapmıyor insan, ama demek ki böyle şeyler var ve vücut doğal olarak doğru tepkileri veriyor. Tabi bilerek ve okuyarak yapmak çok daha etkili olur. Ellerine sağlık @junostar

Bu dokunma seanslarini alirken soylenen sozler var ben postuma yazmadim.asil kilit is o cumlelerde gizli.tekrar edilen bir soz var o sozu soylerken beyindeki blokajlar kalkiyor.ben seans almadim.sadece sozlerden olusan 10 gunluk dinleme seansini arkadasim yollamisti.45 dk filan suruyor dinliyorsun.bir sekilde etki ediyor insana.degisik bir uygulama.

Çok ilginçmiş, değişik bir şeye benziyor, belki yeni yazıların da olur konu hakkında. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27