You are viewing a single comment's thread from:

RE: çocukların çok sevdiği bir çikolata bu ozmodan

in #tr6 years ago

ulan şerefsiz hala mı lan ben ulas lan aşagıdakı fotoyada ıyı bak yanımdakide hulya izmir balçovadayız biz yakınlardaysan bi gelsene sen uzaktan kopek gibi havlama sen savaşta olen askerin uzerınden para kazanmaya çalışan evlı kadınları sanal ortamda taciz eden şerefsız it karım herşeyi anlattı butun bu postlarınla gerekli bilişim şubeye başvuruyu yapıcam karımı rahatsız etmeye devam et sen 22 yıldır kamu hizmetindeyin senin gibi ezik pislik şerefsiz bi adam görmedim ben sen devam et götünden kan alırlar girdiğin şubede senin sen kimsin bemim karımı taciz ediyosun lan orospu çocuğu

Sort:  

tamam adres ver geleyim gülüm...
geldiğim adreste olmürriyet heykeline italyada pisa kulesine oturursunuz..assanız..... güleceğim halinize.. Hıııı hoo diyye
gerekte yok zaten behn sizi bulurum......dünyanın neresinde olursanız olun... fransada eyfel kulesine amerikada

amınakoyduğumun fetöcü piçi seni.şimdi karını sikmek bana farz oldu...

karın Hulya da çok güzelmiş tam sikilmelik kıvamda ama sanırın-m sen onu fetönün altına göndermissindir orospu piçi... şayet sen beni şikayet etmediysen ebn seni etmeyeceğim çünk senin gibi vatan hainleri hapis yatıp çıkar belki itiafçı falan olursa.. gelip ananı sikeceğim .. BU VATANIN EKMEĞİNİ YİYİP BU VATANA İHANET EDENLER GÜN GELİR EKMEĞ; YEDİĞİ YERDEN KURŞUNUDA YERLER... işte başına gelecek olan bu....

EE buyur....

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98