You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ve Anonimite Mevzusu

in #tr7 years ago
  • @damla "kendi adıma tüm yazılarım orijinaldir" demişsin de orijinalden kasıt direkt kopyala/yapıştır yapmamak mı yani. sen kafeinin yeşilçayın içinde bulunan başlıca alkaloit olduğunu, incirin içindeki benzaldehid sayesinde kanser hücrelerinin artmasını engellediğini, karabuğdayın gluten içermediğini nereden biliyorsun azizim bunları kafandan mı yazdın şimdi yani.
  • ha kitaptan bir yerden bakıp, bot yakalamasın diye biraz kırparak yazmışsın ha direkt kopyala/yapıştır yapmışsın bence aynı şey. ama tabi bu benim kendi görüşüm. bota yakalanmadıktan sonra nereden bakarak yazarsan yaz kimse bişey diyemez. ama bence samimi olmuyor bu durum. burası facebook gibi bir sosyal medya. nasıl ki orada tarçının faydalarını yazmıyorsak burada da yazmamalıyız bana göre. ama bana göre. biri çıkıp burası koskoca steemit birader ne samimiyeti derse haksızsın diyemem. ki bu ara herkesin sürekli olarak bir şeyler paylaşması lazım gelir sıkıntılı bi durumdayız çünkü ne kadar çok şey paylaşırsak o kadar iyi.
  • bu arada fake hesap muamelesi yaptığım için kusura bakma. anonim kalmak herkesin hakkı tabi ki. ama ortalıkta fake hesaplarla haksız yere para kazanma mevzusu döndüğü için ve bu önemli bir konu olduğu için tetikte oluyor insan ister istemez.
Sort:  

Hakan iki buçuk aydır buradasın. Bu kadar zaman yazılarımı okuyup da memnun olmadığın konu olduğunu şimdi mi söylüyorsun? Neyse geç olsun güç olmasın. Madem sen memnun değilsin ben konseptimi değiştirmesini bilirim. Eleştiriyi severim. Düşüncelerini paylaştığın için de teşekkür ederim. Söylediklerinde kısmen haklı olabilirsin. Ben de kendi adıma üyelere biraz daha sempatiyle yaklaşmanı öneririm 😊

  • bu arada "tüm yazılarım orijinaldir" diye de @lcks söylemiş zaten yukarıda yorumda. yanlış bakmışım :)
  • önceden birkaç yorumda daha bahsetmiştim ben bu konudan memnun olmadığımı genel olarak. ama bu benim görüşüm yani sadece. illa ben söyledim diye herkesin konseptini değiştirmesine gerek yok. öyle de yazılabilir yani. sadece benim fikrim böyle. herkesin fikirlerine açığım. fikirlerimiz savaşsın.
    (şimdi içinden diyor ki...) "beyinlerimiz savaşsın isterdim ama görüyorum ki silahsızsınız bayım."
    demiyosun dimi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65637.68
ETH 2661.86
USDT 1.00
SBD 2.81