Quizando İle Para KazanabileceksinizsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba sevgili okurlarım, teknoloji hızla ilerlemekte. Blockchain teknolojisi dünyayı kaplamaya devam ettikçe bu muhteşem teknoloji sayesinde yeni fikirler, yeni projeler oluşturulmaya başladı. Ethereum'un sunduğu akıllı sözleşme hizmetiyle birlikte yeni projelerin veya hali hazırda çalışır durumda olup büyümek, dünyaya açılmak isteyen projelerin fon toplaması, yatırımcılarına ve kendilerine kazandırma süreçleri hızlandı. Bugün sizlere bahsetmek istediğim proje hali hazırda çalışır durumda, müşterileri ve kullanıcıları olan büyüyerek dünyaya açılmak isteyen Quizando platformu. Şu an siz bu yazıyı okumakla meşgulken birileri platformu kullanıyor. Hali hazırda çalışan bir ürünü olan projeleri sevdiğimi biliyorsunuz. İncelerken proje hakkında daha fazla bilgi edindim ve heyecanlandım. Şimdi heyecanımı ve bilgimi sizinle paylaşmak istiyorum. Keyifli okumalar diliyorum.

İncelememize projenin tanıtım videosunu izleyerek başlamak istiyorum;

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16