InnovaMinex İncelemesisteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba sevgili okurlarım bugün sizlere madencilik sektörüyle blockchain teknolojisini birleştirmeyi planlayan bir projeden bahsetmek istiyorum. Bu tip yeni fikirler beni her zaman heyecanlandırmayı başarmıştır. Projenin tanıtım videosunu izleyerek incelememize başlamak istiyorum.


https://innovaminex.com/tr/inx (Web sitelerini Türkçe olarak görüntüleyebiliyorsunuz, çok iyi!)

Sort:  

Spesifik alanlardaki, 5-10-50 kişi/kurumu etkiyen projelerin kendine has block zincirlerinin olması, bu zincirleri ilgili kişilerin işletecek olması yüzünden aslında merkezi sistemlere çıkmış oluyor.

Böyle projelerde mevcuttaki adem-i merkeziyetçi zincilerin kullanılması daha sağlıklı geliyor bana..

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79