sessiz dostlarımız [Cointurk 20. Projesi] [hakan#7162]

in #tr6 years ago (edited)

bugün mahallemizin çevresinde sürekli dolaşan bu küçüğü görünce projeniz aklıma geldi ve hemen marketten bir kutu hazır mama aldım ve karnını doyurdum zaten sürekli kalan yemekleri veriyorduk hayvanlar kendilerine iyilik yapan insanları asla unutmazmış ben bunu gördüm çünkü karaburun bana bunu gösterdi evet adı karaburun birçok arkadaşımdan daha cok eğlendiriyor beni hayvan sevgisi böyle birşey insana şevkatli ve iyi olmayı öğretiyor ve ben çok mutluyum çünkü yardım ettiğim bir arkadaşım var

Sort:  
  1. olarak bu proje 20. Projemiz. 2. olarak canlıntı fotoğraf kullanmak yasak. Ayıp ayıp.!!

kanıtt.png

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlere dikkat edin lütfen. Etiket kullanımına hakim değilseniz "tag spam" yapmamak için daha dikkatli etiket seçimi yapmalısınız.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22