You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yazılıma Giriş | Merhaba Dünya (Beraber kod yazalım) | #2

in #tr6 years ago

Dediğiniz yapılabilir ama daha güzel bir yöntem var bildiğim kadarı ile sistem 30 saniye gibi bir zamanda sayfayı yenilemek yerine sistem de herhangi bir değişiklik olursa değişen yeri yenileyen bir sistem var bunu facebook şirketi geliştirdi ve adı React Js .

Sort:  

Bu yöntem daha iyiymiş @hakancelik. Umarım yakın zamanda Steemit'e de gelir. 👍

Umarım bütün steem platformlarına gelir hep refresh yapıyoruz :))

:)) aynen hocam, ginabot veya steemworld gibi yerlerden takip etmeye çalışıyorum şimdilik.

Busy.org facebook gibi siz sitede gezinirken bildirim geldiğinde sizi uyarıyor aslında,steemit.com'dan çok artısı var, isterseniz onuda kullanabilirsiniz, ben bildirim için ona bakıyorum.

Ben senden 1 dakika önce yazmışım :)

Steemit belirli zaman aralığında js üzerinden postları güncellese dediğiniz çok güzel olurdu hocam :) veya hakanın dediği gibi çalışsa ama şu an böyle birşey yok. Sorunuza gelirsek eğer google chrome için sayfa yenileme eklentileri kullanabilirsiniz belirli sürede yenileme yapar ama önermiyorum. Yorumlarınız siz silmedikçe yenilensede duruyor bildiğim kadarıyla aynı zamanda busy üzerinde istediğiniz özellik var. Yani sayfa yenilenmesede yazı açıkken sol tarafta gelen bildirimleri görebiliyorsunuz. Ve sağ üstte bildirim olarak. (Facebook'daki gibi)

Teşekkürler hocam, umarım yakın zamanda Steemit'e de gelir, çünkü etkileşimi inanılmaz artırır. Chat hızında yorum yazışmaları görürüz.

Direk chat'te lazım olacak bakalım hepsi tek tek :)

Şansıma, windows yokken msdos ve pctools kullanarak başladım, C+ , Java Visual basic yokken standart basic ve qbasic kullanarak başladım, Excel yokken lotus kullanarak başladım, Whatsapp yokken MIRC ile başladım bilgisayar hayatıma. Şimdi de muhtemelen Steemit'in en ilkel halini kullanarak başlıyorum Steemit hayatıma :))

İlk olmak iyidir hocam, yeni gelenlere eskiden buralar hep dutluktu dersin :D tabi gelişim sıkıntısı var ama bu nesilde herşey çok hızlı değişiyor ve gelişiyor eskisi gibi değil artık.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65853.52
ETH 2697.93
USDT 1.00
SBD 2.86