EGZİS KARA KALEM ÇALIŞMALARI

in #tr6 years ago

20180516_143706.jpg

Çevremde gerek kendimin gerek amatör arkadaşların yapmış olduğu başarılı bulduğum çalışmaları paylaşmaya devam ediyorum.
Yoğun karamsar bir çalışma olmasına rağmen kişilikleri gerçekten başarılı vermiş
İfadeler gerçekçi.insana sanat adına fazla bir şey düşündürmese de estetik ve verilen emekle üretilen eser olmasından dolayı görülmeye ve takdir etmeye değer buluyorum bu tür çalışmaları.Aldığım foto nedense biraz bulanık çıkmış.

Sort:  

Sanırım Guardians of the Galaxy'den bir poster. Resmedilen zaman kara-msar olabilir.

evet biraz karamsar bir havadayken çalışmış olmalı diğer naturmortlarınıda gördüm yetenekli biri olduğu belli ama bunun fazla üzerinde durmamış değişik aykırı gibi geldi o yüzden bunu paylaştım

Değişik ve güzel eskizler, kim çizdiyse tebrik ediyorum, paylaştığınız için de teşekkürler.

Çok gerçekçi ve korkutucu...

evet fazla karamsar bir ruh haliyle yapmış sanırım

I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return! if u make more point reply me.

ok thanks ı follow you and ı voted

Başarılı bir çalışma. 😃

Evet fena değil

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 20 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Güzel bir çalışma olmuş. Bende karakalem sanatıyla kendi çapımda ilgileniyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89