Bitcoin fiyat dalgalanmalarini onceden tahmin etmek

in #tr6 years ago

btcsan.PNG
Yaklasik 6 aydir bitcoin ve altcoinlerle ilgileniyorum. Benim sansızlıgım ise ocak basinda yatirim yapmak oldu. Fiyatların yuksekken alim yaptim ve simdiki fiyatlara bakıldıgında neredeyse 8 kat asagi indim. Aklıma takılan soru acaba manipilasyonlari ongorebilirmiydim bunun icin bir dogrulama sistemi gelistirdim kendimce genel olarak yuzde 70 civarı bu sistem calisiyor. Ama yinede siz tedbiri elden bırakmayın. Olusturdugum sisteme gore coinmarket capta historical data dan yararlanıyorum. Oncelikli olarak hergun usdt ve bitcoin fiyatlarinin gunluk volumelerini inceliyorum bu volumlerde anormal yukselisler varsa onlari gozlemleyip ona gore usdt geciyorum. Son mayis ortasındaki dalgalanmadan usdt ye gecerek az zararla kapattim. Aynı zamanda bitcoin ve ustd nin anormal volumlerinde benzer gunlerde artis gordum. Siz degerli steem tr topluluguna bir hediyem olsun bu bilgi.

Sort:  

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir.Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca seçilen yazılar haftalık Cointurk Küratör Projesi raporunda yer almaktadır.
Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64549.55
ETH 3170.62
USDT 1.00
SBD 4.13