You are viewing a single comment's thread from:

RE: Matematiği Tüm Çocuklara Eşit Şekilde Öğretmek Nasıl Sağlanabilir?

in #tr6 years ago

tebrikler güzel bir paylaşım olmuş, ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederiz. Daha önce @sudefteri kardeşimiz bir yazısında dile getirmiştim ama yeri gelmişken bu konuyu tekrar dile getirmek istiyorum. ntalimci arkadaşımız emek vermiş özene bezene içeriği dolu dolu bir paylaşım yapmaya çalışmış ama sonuç hüsran $0.65 nedir arkadaş yani emeğin karşılığı bu mu (tabi aynı durum 25.01.2018 trliste ye seçilen -"-https://steemit.com/tr/@ntalimci/matematigi-tuem-cocuklara-esit-sekilde-oegretmek-nasil-saglanabilir, -https://steemit.com/tr/@sumeyye/goezyasi-hakkinda-bilinmeyenler, -https://steemit.com/tr/@mehmetalisolmaz/bir-matematik-oegretmeni"yazılar içinde geçerli maalesef) , bu insanların aşkını şevkini kırmaktan başka birşey değil. Bu başka topluluktaki insanlara bakıyorum afedersiniz hiç bir içeriği olmayan, hiç bir emek harcanmamış kıytırıktan bir paylaşım yapmış $100-$1000 lıp upvote almış neden çünkü onlar birbirini tutuyor birbirini destekliyor tabiri caizse dışardan gelen birine pas vermiyorlar mesela onların bir paylaşımına yorum yazın size cevap bile vermezler, tamam ben böyle olun demiyorum herkese kucak açalım ama önce kendi çevremizdeki arkadaşlarımıza destek olmasını bilelim, onların emek vererek yaptığı paylaşımlardan upvotelerimizi, yorumlarımızı esirgemeyelim, yoksa dışardan birisi gelipte benim, sizin yani hiçbir arkadaşımızın postunu oylamayacak onun için ben derimki TR topluluğu arkadaşlarım birbirimizi destekleyelim ki hepimiz kazansın, bugün size yarın bana ama afedersiniz ben üzülerek söylüyorum bu oylama işinde biraz keşmekeşlik görüyorum bu benim düşüncem bilmem siz ne düşünüyorsunuz :((
Ben burdan Steemit TR kanalındaki yetkili arkadaşlara bir öneri sunmak istiyorum, mesela TR kanalındaki üye arkadaşların sırası farketmez hergün (3 olur 5 olur bu size kalmış) arkadaşın paylaşımını en az fire ile %100 oy gücü ile oylamaya çalışalım tabi bu %100 olmaz bunu bende biliyorum hee ne olur %70 olur ama olur bu da paylaşımı yapan arkadaşa birazda olsa destek olur bence denemekte fayda var hem yeni başlayan arkadaşlarada bir motivasyon olur bence bir denensin derim

Sort:  

Asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için. O kadar haklı bir yorum olmuş ki, birbirimize sahip çıksak cidden kimsenin umudu bu kadar kırılmaz.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89