Sort:  

@by_yeşilbag valla istila etti tek başına 😂

:))))))))))))))))
yanlış yazmışsın :D
ama aslında benim doğru nikim o :D
steemit alttan treyi kabul etmiyor :D

Ayıkmazsın sanmıştım maşallah bir şey kaçmıyor 😂😂😂

aa sendemı geldın fakır abı hosgeldın :))))))))))

Hosbulduk diyecem ama siz bu arada belki 14 tane daha fazla yorum yapmissinizdir

yerı yurdu asagıyı yukarıyı yorumu morumu karıstırdık abı nerdesınız ya nere gelıyoz :))))))))))))))))))))))))))

Önden sen biz seni takip edelim

agalar varken bıze dusmez agam sızonden ben peşinizden devammm :)))))))))))

:) arkadaş nasıl iş bu ya :D
bana hiç böyle şeyler söylenmiyor :D

hangi iş neler soylenmı yor ne kacırdın :D

:D kal orda ben seni bulurum :D

beklıım gelmısın nerde kaldın

Hoşgeldiniz hocam :))

Hosbulduk kardeşim nasılsınız

Teşekkğrler hocam sohbet muhabbet, sen nasılsın

@karakule03 @tarikhakan55 @bahadirbayin @intelligencer @by-yesilbag @fakire1sadaka @fetch @necrosahin @ben :D kim gelmiş bi bakın şuraya yaa :D
hoş geldin yol arkadaşım iki :D

Hoşgeldin :))

baya varmişiz bi kavurmalık karnımda acıkmıstı kavurmada ne gıder sımdı :))))))))))

Siz @by-yesilbag iseniz bu @ben kim!? Arkadaşlar aramızda ajanlar olabilir, dikkatli olalım. Tabii bir de aç olanlar var onları da doyuralım bi zahmet. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65699.80
ETH 2652.98
USDT 1.00
SBD 2.86