Sort:  

İtiraf ve şiirler için bir şey diyemem tabi ama hikayelerini bekliyorum.

İtiraflar için herkes gizlilik konusunda aynı özeni gösteriyor fakat şiirler için aynısı değil. Şiirlerin önemini biliyorsun ki o konuda bir beklenti içerisinde değilsin. Şiirler de çok fazla duyguyu, kişisel düşünceyi açık edebiliyorlar bazen. Teşekkürler.

Hikaye konusunda birkaç düşüncem var, yakın zaman için söz veremem ama bir şeyler gelecek... Fakat senin eline su dökemem tabii. 😅

Şiirlerimi birkaç kere paylaştım internette sonrası hep utanç oldu. Utandım yani. Çok fazla duyguyu açık ediyor dediğin gibi.

Benim elim el değil ya hu, rahatlıkla geçersin. Kitap okuyan insan her zaman bir yazar adayıdır. Benden çok kitap okuduğunu düşünüyorum ve elin alıştığında çok güzel hikayeler çıkaracağına eminim.

Bir de yazar tavsiyesi vermek istiyorum sana, Kayıprıhtım'dan. Denk gelmişsindir büyük ihtimal ama denk gelmediysen Onur Selamet'in hikayelerine kesin bakmalısın. :)

Yazıları okurken yazarlara pek dikkat etmiyorum Kayıp Rıhtım'da, şimdi özellikle bakarım ama. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65726.71
ETH 2677.61
USDT 1.00
SBD 2.91