You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ulus Antikacılar Çarşısından (: 🖐️

in #tr5 years ago

Hocam Ankara'da yaşadığınızı bilmiyordum. Ben de ordayım ama ilk resim neresi çıkaramadım. İkincisi sanırım kaleydi sonra bir ara çıkrıkçılar yokuşunu gördüm sandım :) Baya gezdiniz sanırım siz.

Sort:  

Ne yazık ki Ankara dersem ayıp etmiş olmam inşallah 😎🙃
Steemit ankara grubu mu oluştursak 🙂
Genel olarak kale ve çevresi, çıkrıkçıları duymamıştım öğrendim sayenizde. Bundan sonra Gezdiğim yerin sokak ismine ya da tabelasına mutlaka bakacağım. İlk resim de yokuşun başındaki kafe (: baya karışık ve uzun bir gezi oldu. (:

Yok hocam diyebilirsiniz ben de ne yazık ki Ankara da yaşıyorum. Evet o bölge birbirine çok yakın olduğundan birden çok yeri gezmiş olmuşsunuz. Yürüme mesafesinin kısalığından sanırım. Eski Ankara olduğundan tarihi bir havası var.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86