You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuk Yazar [@baycan] STEEMİTİN GÖZBEBEĞİ EDEBİYAT

in #tr5 years ago

Elinize sağlık @baycan hocam :) ne kadar uzun bir yazı olmuş, sonlara doğru gözüm çift görmeye başladı :D. @sahinadm hocam artık benden sonra da @baycan hocamı görürsünüz bu kadar reklamdan sonra ;)

Sort:  

Teşekkür ederim @etasarim senin yazının güzelliği karşısında benimkinin lafı bile olmaz okuyunca bayılmıştım :) sonra ayıldım tabiiki 😂
Ama şaka bir yana senin yazın daha güzel oldu.
Ne demişler ‘“ yiğidi öldür hakkını ver” tabii öldür derken mecazi :) şakın yanlış anlama 😄

Velhasıl körler topallar birbirini ağırlar :)))

Bu arada reklam işini değerlendirmem lazım, komisyon mu alsam kazancın % 99,99 u yeter gerisi de @edebiyat a kalsın dimi :)

Öz olarak beğenmene çok sevindim sen de @hosgeldin ekibinin maskotu oldun neşeli ve esprili bir tarzın var. İyiki varsın kardeşim.

Posted using Partiko iOS

Hocam sizin yazınız oldukça güzel olmuş, benimkisi acemice bir çalışmaydı. Beni rezil etmedi diye dua ediyorum :D Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Esprili değil de daha çok şaşkın diyelim.

😳😄

Posted using Partiko iOS

Sevgili @baycan, tüm iyi dileklerin, tatlı tavırların ve kocaman sevgin için çok teşekkür ederim. Güzel kalbinin tüm güzelliği, samimiyeti yazının her harfine yansımış. Hoş Geldin Ekibi'nin neşe kaynağı olduğunu tüm ekip biliyor, sen de bil. Tekrar Teşekkür ederim. :)

Çok değerli @edebiyat ve sahinadm hocalarım :) bu sözlerinizle beni ne kadar mutlu ettiğinizi anlatamam. O kadar çok emeğiniz var ki. İnşallah güzel kalbinizin ekmeğini yersiniz.

Bu arada yazıdan gelen geliri edebiyatın güçlenmesi için kullanırsanız daha mutlu olurum. Herşey gönlünüzce olsun 😃

Posted using Partiko iOS

Teşekkür ederim @baycan. Bu gün baş baş ağrısından yorumlara cevap veremedim.

Posted using Partiko Android

Geçmiş olsun hocam

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98