You are viewing a single comment's thread from:

RE: SADECE KENDİNLE BAŞ BAŞASIN...

in #tr5 years ago

Çok duygulu ve bir o kadar da anlamlı bir yazı olmuş gene. Özellikle yazının özeti niteliğinde olan

içinde seni barındırmayan arkadaşlık, arkadaşlık değildir, bunu derin derin düşün ve bak etrafında kaç kişi kalıyor, işte o vakit anlıyorsun kime ne kadar zaman ayıracağını, işte o vakit başlıyor, bütün gününü harcadığın insanlara sadece bir merhaba kadar vaktin yeteceğini.

Bu kısma bayıldım. Sonuna kadar katılıyorum. Ben silince merhaba bile demiyordum. Ama sebebi:

Sadece bir merhaba o da geçmiş günlerin içinde barındırdığı, arkadaşlık yaptığınızı sandığınız güzel gördüğünüz günlerin hatırına...

öğrenince biraz suçlu hissettim, haklısınız ama. Teşekkür ederim çok güzel bir yazı hazırlamışsınız elinize sağlık.

Sort:  

Kendini suçlu hissetmene üzüldüm, bende yapabilsem diyorum bazen senin yaptığın gibi net, bazende düşünüyorum eşeğin hatırı yoksa bile sahibinin hatırına diyerek duruyorum...

You got a 32.81% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22