Umudunuzun bitmediği yarınlara.. kimse yok mu?

in #tr5 years ago

ee5f10aa-04a0-4901-9494-7f6fa9a714fc.jpg
Günümün bazen 6 bazen 12 saati taksi şoförlüğü yaparak geçiyor, ben bir üniversite öğrencisiyim gelecek vaad etmeyen bi bölüm en iyi ihtimalle asgari ücretten azıcık fazla alacağım okul bitince..
şiir yazıyorum bazen aşşağıya bir tane bırakıcam pek iyi değiller sanırım ama burda değer kazanacağına inanıyorum bazıları hikaye yazarak kazanıyor umut ediyorum başka yapabileceğim
Bişey yok gibi gözüküyor.. Araştırıyorum sürekli araştırıyorum ne yapabilirim kendimi nasıl geliştirebilirim ek iş olarak neler yapabilirim.. sanki yapmadığım iş kalmış gibi.. burayı keşfettim biraz geç olmuş ama güç olmasın dedim bir süre buradayım güç bela bişeyler yapmaya çalışıyorum arkadaşlarımdan rica edip utana sıkıla bilgisayarlarını kullanıyorum post atıp insanların beğenmesini bekliyorum nihayet telefonumdan girebildim ve bu postuda telefonumdan atıyorum.. hayat çok zor anlayabiliyorsunuz değil mi.. umudunuzun bitmediği yarınlar.. umut edebiliyorsak yaşıyoruz öyle değil mi..
a1a8e1b7-ac23-40a4-9f85-43352607f088.jpg

Sort:  

aramıza hoş geldiniz 🙋‍♀️
bu aralar çok az kişiyiz, umarım siz kalıcı olursunuz.

Teşekkür ederim hoş buldum kalıcı olmak istiyorum elbette.. bi kaç soru sorabilir miyim steem hakkında size nasıl ulaşabilirim?

Posted using Partiko iOS

tabi ki..
discord kullanıyorsanız @sudefteri#0910 ulaşabilirsiniz.

Malesef arkadaş olarak ekleyemiyorum.. siz dener misiniz? emrehansarac9#0601 discord adım

bu arada isterseniz trproje discorduna katılabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70463.21
ETH 3549.83
USDT 1.00
SBD 4.87